









מערכת COL
|
יום א' אדר ה׳תשס״ד
23.02.2004
ערוצים 2 ו-10 מפרסמים את פרוייקט 'צלחת מלאה'
מאות קרנות ואירגונים, חברות ואיגודים נרתמו להצלחת הפרוייקט החב"די שיצמצם את מצוקת המזון בישראל. בין החברות נימנים משרדי הפרסום שלמור אבנון עמיחי ו Y&R, אשר ביצעו בהתנדבות מלאה את קמפיין הפרסום, לזכייני הטלויזיה בישראל - ערוץ 2 וערוץ 10 שמפרסמים בימים אלו את 'צלחת מלאה' ללא כל תשלום. שני סוגי פרסומות הופקו. בראשונה נראה ילד ובשניה- ילדה, ישובים ליד שולחן אוכל ובידיהם 'משחקים' הם עם האוכל בצלחת. כשהמצלמה מראה בתקריב את התכולה, זה נראה עלוב - הילדים יצרו מפתיתים וירקות ציור של עוף. על תמונה זו בא הכיתוב כשברקע נשמע הקריין: מאה וחמישים אלף משפחות בישראל לא אכלו בשר יותר מחודש. אתם יכולים לשנות את זה. לתרומות חייגו 3383*. לצפיה בפרסומת עם הילד - לחץ כאן. לפרסומת עם הילדה - לחץ כאן.

פריים מתוך הפרסומת בערוצי הטלויזיה
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות

למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
פדרציה-חלומות של אתמול
א' אדר ה׳תשס״ד
שולם עלה והצלח!
בן דוד, רוסיה
בן דוד, רוסיה
תגובה חדשה
הגב לתגובה


2.
אפשר לדעת?
א' אדר ה׳תשס״ד
איזה גוף חבד"י עומד מאחרי האירגון הזה?
תגובה חדשה
הגב לתגובה


3.
צלחת מלאה - למען המחר..
א' אדר ה׳תשס״ד
שלום, איתך לאורך כל הדרך.
חבר, טורונטו.
חבר, טורונטו.
תגובה חדשה
הגב לתגובה

