מערכת COL | יום י"ח אדר ב ה׳תשס״ח 25.03.2008

"האנגר 11" יארח את 'דינר' ה-30 של מגדל העמק

"האנגר 11" המארח מאות אירועים תרבותיים ועסקיים כאחד, יארח את 'דינר' ה-30 של מוסדות חב"ד במגדל העמק ■ מערכות הקרנת הוידאו, הסאונד והתאורה שמותקנות בהאנגר הן מהמתקדמות בעולם, וכל אירוע בו הופך לחוויה ■ הרב לוי וילימובסקי, מנכ"ל המוסדות, והאיש העומד בראש מלאכת אירגון ה'דינר' סיפר ל-COL כי מהרגע הראשון ירגישו משתתפי הערב, באמצעות מולטמדיה חדשנית, את התפתחות המוסדות במרוצת 30 השנים האחרונות ■ ערב ההצדעה יהיה בעיקר על העבר, וגם על העתיד: המשך פרוייקט הבנייה הגדול של המוסדות במגדל העמק כל הפרטים
האנגר 11 ● משמאל: הרב וילימובסקי והרב גרוסמן

כתב COL

"האנגר 11" המארח מאות אירועים תרבותיים ועסקיים כאחד, יארח את 'דינר' ה-30 של מוסדות חב"ד במגדל העמק.

מערכות הקרנת הוידאו, הסאונד והתאורה שמותקנות בהאנגר הן מהמתקדמות בעולם, וכל אירוע בו הופך לחוויה, ובעל האולם, אייזיק, החליט לתרום את אירוח ה'דינר' הגדול שיערך ביום ראשון הקרוב.

הערב המיוחד, שיותר ממה שניתן לחשוף, נשאר עדיין בגדר סוד, יחולק למספר חלקים, ומהרגע הראשון ירגישו משתתפי הערב, באמצעות מולטמדיה חדשנית, את התפתחות המוסדות במרוצת 30 השנים האחרונות.

הרב לוי וילימובסקי, מנכ"ל המוסדות, והאיש העומד בראש מלאכת אירגון ה'דינר' סיפר ל-COL כי עבור הערב, נערך סרט וידאו המתאר את סיפורם של ארבעה בוגרים, מארבעה בתים שונים, כל התקרבותם לישיבה, ועל המפנה שחוללה הישיבה בחייהם. עוד נמסר, כי תזמורתו של רובי בנט תנעים את הערב במיטב ניגוני חב"ד שהולחנו במיוחד לעבר זה.

ערב ההצדעה יהיה בעיקר על העבר, וגם על העתיד: המשך פרוייקט הבנייה הגדול של המוסדות במגדל העמק, ההולך ומוקם בימים אלו על פני שטח של 4,000 מ"ר ואשר יכיל 'זאל' חדש, פניימיה מרווחת, משרדים, קומת מרכז החסד, ועוד. 

בערב ישתתפו בוגרי הישיבה לדורותיהם, ראשי ערים, תומכים וידידים. אורח הכבוד בערב יהיה רבה של מגדל העמק, הרב יצחק-דוד גרוסמן, והערב יוקדש גם לזכרו של הרב ישראל גרוסמן זצ"ל, ראש הישיבה הראשון של הישיבה במגדל העמק.

המשתתפים יקבלו גם תשורה מיוחדת "ויהי בשלושים שנה" המתארת את ההיסטוריה של הישיבה, תשובות ומענות מהרבי, ועוד.

מקומות נפרדים לנשים.
לפרטים והרשמה: 03-5774032. הרשמה מראש חובה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.