מערכת COL | יום י"ח אדר ב ה׳תשס״ח 25.03.2008

פורים שמח והפעם בצפון קפריסין

לא עבר שבוע מאז עברו הרב חיים הלל ודבורה לאה אזימאוו ומשפחתם לצפון קפריסין וכבר חגגו פורים מוצלח כהלכתו אותו לא ישכחו זמן רב יהודי העיר. בליל החג נערכה קריאת מגילה בבית חב"ד עבור יהודי העיר וכן במספר בתי מלון שאירחו ישראלים רבים שבאו לחגוג את חג הפורים בצפון קפריסין ■ לאור ההצלחה הרבה, החלו ההכנות לקראת סדרי חג הפסח שייתקימו ברוב פאר לכלל היהודים והמבקרים הרבים לדיווח ולתמונות
פורים שמח והפעם בצפון קפריסין

לא עבר שבוע מאז עברו הרב חיים הלל ודבורה לאה אזימאוו ומשפחתם לצפון קפריסין וכבר חגגו פורים מוצלח כהלכתו אותו לא ישכחו זמן רב יהודי העיר.

בליל החג נערכה קריאת מגילה בבית חב"ד עבור יהודי העיר וכן במספר בתי מלון שאירחו ישראלים רבים שבאו לחגוג את חג הפורים בצפון קפריסין וס"ה זכו כ-130 יהודים לשמוע את המגילה ולשמוח בשמחת החג בליל הפורים.

במשך כל יום הפורים זכו המבקרים הרבים בקריאת המגילה ואמירת לחיים. כאשר בשעת הצהריים התקיימה בבית חב"ד קריאת מגילה כשלאחריה נטל הציבור את ידיו לסעודה רבתית  כיד המלך עליה טרחה ועמלה השליחה דבורה לאה אזימאוו.

"חג גדול לילדים"  בעוד ההורים נהנים בסעודה זכו לראשונה גם הילדים לחוג את החג ע"י  שנהנו מתוכנית מיוחדת אותה אירגנה ר.ס. לנדו, המשתתפים הרבים שהגיעו בנציגות מלאה ורחבה המנתה עשרות רבות של מבקרים אשר התרגשו והביעו קורת רוח רבה על פועלם של השלוחים שכבר עם הגיעם ממלאים את האזור באור של אהבת ישראל בידים רחבות.

התגובות היו נלהבות מאוד כמו אחד הישראלים שנשמע סח לחברו: הפעם האחרונה שבא ראיתי קלף אמיתי היתה בבר מצווה שלי שהייתה לפני 46 שנים כמו"כ חולקו במהלך החג 200 משלוחי מנות ליהודי העיר ולאורחים מישראל מתנת אירגון אלף הארופי.

לאור ההצלחה הרבה, החלו ההכנות לקראת סדרי חג הפסח שייתקימו ברוב פאר לכלל היהודים והמבקרים הרבים.

הרב אזימאוו מבקש לנצל במה זו ולהודות לרב משה קוטלרסקי נציגם של משפחת ראהר על עזרתם הרבה לביסוס הבית חב"ד, ולשליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין על עזרתו הרבה לאורך כל הדרך. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.