מערכת COL | יום י"ז אדר ב ה׳תשס״ח 24.03.2008

ברכת 'שהחיינו' בבית חב"ד החדש בבת גלים

כשברך הרב ישי קלי שליח חב"ד לשכונת בת גלים שבחיפה את ברכת 'שהחיינו' בשם ומלכות בחצר בית חב"ד החדש שעל שפת הים, ההתרגשות אחזה בכל. עשרות המשתתפים בקריאת המגילה הרגישו שה'שהחיינו' אינו רק על קריאת המגילה ומצוות החג כי אם גם על פתיחתו של בית חב"ד חדש ופעיל בשכונה ■ עשרות יהודים השתתפו בקריאת המגילה, במשתה ובשמחה שהתקיימו בליל החג בחצר בית חב"ד שעל שפת הים וביום הפורים בבית כנסת נצח ישראל – מרכז תיירותי 'במושבה הגרמנית' שבראשות הרב בועז קלי לדיווח ולתמונות
ברכת 'שהחיינו' בבית חב

כשברך הרב ישי קלי שליח חב"ד לשכונת בת גלים שבחיפה את ברכת 'שהחיינו' בשם ומלכות בחצר בית חב"ד החדש שעל שפת הים, ההתרגשות אחזה בכל. עשרות המשתתפים בקריאת המגילה הרגישו שה'שהחיינו' אינו רק על קריאת המגילה ומצוות החג כי אם גם על פתיחתו של בית חב"ד חדש ופעיל בשכונה. 

ואכן חג פורים הורגש היטב בסביבה כולה: מאות תלמידי בית הספר הממלכתי ה'עליה', זכו לשיעורי פורים על ידי בנות סמינר 'בית רבקה', מאות חולים ובני משפחותיהם השוהים בבית הרפואה רמב"ם זכו לעידוד, שמחה, עלוני חג ומשלוחי מנות שנתרמו על ידי מרכז חב"ד בקריון בראשות הרב עדי אדלר.

אלפי חיילים המשרתים בבסיסי חיל הים זכו לביקור השלוחים והתמימים מישיבת חח"ל חיפה ששימחו, רקדו, נשאו דברים וחילקו לכל חייל משלוח מנות אישי באדיבות צא"ח.

עשרות יהודים השתתפו בקריאת המגילה, במשתה ובשמחה שהתקיימו בליל החג בחצר בית חב"ד שעל שפת הים וביום הפורים בבית כנסת נצח ישראל – מרכז תיירותי 'במושבה הגרמנית' שבראשות הרב בועז קלי.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.