מערכת COL | יום י"ז אדר ב ה׳תשס״ח 24.03.2008

מצוייני צה"ל היכו את המן ויוצאים לנוח

במפגש מיוחד שהתקיים בליל פורים התכנסו קבוצה של לוחמים מצוייני צה"ל לקריאת מגילה ומסיבת פורים שמחה בכפר חב"ד ■ סביב שולחן הסעודה התאספו קבוצה של חיילים שחזרו פצועים משדה הקרב וסיפור פציעתם מעורר כבוד והשתאות על מסירות נפשם להלחם למען עם ישראל תוך כדי סיכון חיים ומסירות נפש, היו שם מכל גזרות הלחימה עזה, ג'נין, לבנון, שכם, ועוד ■ היה זה מפגש הכרות והכנה לקראת נסיעתם כמשלחת של מצוייני צה"ל לשבוע סקי בעיירה אספן שבקולורדו כאורחיו של השליח הרב מנדל מינץ  לדיווח ולתמונות
מצוייני צה
במפגש מיוחד שהתקיים בליל פורים התכנסו קבוצה של לוחמים מצוייני צה"ל לקריאת מגילה ומסיבת פורים שמחה בכפר חב"ד. היה זה כהכנה לקראת נסיעתם כמשלחת לשבוע סקי וריפוי בספורט כאורחיו של השליח בעיירה אספן קולורדו הרב מנדל מינץ ומאורגנת על ידי מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור. 

סביב שולחן הסעודה התאספו קבוצה של חיילים שחזרו פצועים משדה הקרב וסיפור פציעתם מעורר כבוד והשתאות על מסירות נפשם להלחם למען עם ישראל תוך כדי סיכון חיים ומסירות נפש, היו שם מכל גזרות הלחימה עזה, ג'נין, לבנון, שכם, ועוד.

עופר שאיבד את עינו במלחמת לבנון השניה שימח את המשתתפים בשירי חג בליווי גיטרה. גרי לוחם ימ"מ שנפצע פגיעת ראש חמורה במבצע נועז לחיסול מחבל רב מרצחים בג'נין, מחא כף והצטרף לאמירת לחיים לחיי חיילי צה"ל וכל זרועות הבטחון. כך כל אחד בדרכו ביטא את הרוח האיתנה של עם ישראל בתקווה כי גם בימינו נזכה שליהודים תהיה אורה ושמחה.

היה זה מפגש הכרות והכנה לקראת נסיעתם כמשלחת של מצוייני צה"ל לשבוע סקי בעיירה אספן שבקולורדו כאורחיו של השליח הרב מנדל מינץ. במהלך הערב הופתעו החיילים כאשר על קו הטלפון נשמע הרב מינץ מאספן שבירך אותם לכבוד פורים.

מר שלום אילוז איש עסקים ישראלי מאספן שאמון על ביצוע הביקור אומר כי החיילים יקבלו במהלך השבוע כלים לריפוי ולהתמודדות עם פציעתם באמצעות ספורט, מתנדבים מיוחדים המוכשרים לכך על ידי ארגון צא'לנצ' אספן יעניקו להם הדרכה מקצועית כדי שכל אחד מהם יוכל לגלוש סקי. 

מארגני המשלחת בישראל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור שעומדים בקשר קבוע עם חיילים שנפצעו בפעילות מבצעית מציינים כי ההתרגשות בקרב החיילים גדולה ושבוע הסקי באספן תהיה הזדמנות טובה עבורם לגלוש בחזרה לחיים.

מסיבת הפורים שהתקיימה בביתו של הרב מנחם קוטנר מנהל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור נפתחה בקריאת מגילה על ידי הרב יעקב פינסון מצעירי חב"ד, לאחר מכן ישבו לסעודה ואמירת לחיים כמצוות היום. ושמעו סיפורי חסידים עם מסר של עידוד וחיזוק, הרב קוטנר הרחיב בדבריו על יחסו המיוחד של הרבי לחיילי צה"ל ולאלו שנפצעו במיוחד, בהביאו את השיחה הידועה על כך שהרבי רואה בהם "מצויינים".
הרב אהרן פרוס סיפר על הפעילות העניפה של צעירי חב"ד בקרב חיילי צה"ל בשעות אלו של חג הפורים.

הערב הסתיים בשירת הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים כשזרועותיהם שלובות זה בזה, מתוך אחדות ושמחה, בצפייה לקראת הנסיעה המיוחדת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.