מערכת COL | יום י"ז אדר ב ה׳תשס״ח 24.03.2008

פורים בקפריסין תחת אבטחה כבדה

למרות גל ההתראות ותחת אבטחה כבדה, אולם התאיטרון "אנטידוט" בלרנקה היה מלא עד אפס מקום בהשתתפות מאות מבני הקהילה חגגו את מסיבת הפורים הגדולה באי באירגון מרכז חב"ד ■ אולם התאיטרון "אנטידוט" היה מלא עד אפס מקום בהשתתפות מאות מבני הקהילה חגגו את מסיבת הפורים הגדולה באי. עם פתיחת המסיבה קרא השליח והרב הראשי לקפריסין  הרב זאב רסקין לבני הקהילה לקיים את מצוות החג מתוך שמחה למרות גל ההתראות לדיווח ולתמונות
פורים בקפריסין תחת אבטחה כבדה

למרות גל ההתראות ותחת אבטחה כבדה, אולם התאיטרון "אנטידוט" בלרנקה היה מלא עד אפס מקום בהשתתפות מאות מבני הקהילה חגגו את מסיבת הפורים הגדולה באי באירגון מרכז חב"ד.

בימים הסמוכים לפורים שקדו במרכז על הכנת ומשלוח מאות משלוחי מנות, ובהם משלוח יינות אשר ייצרו לראשונה בקפריסין, תחת השגחתו של השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין, תחרות תחפושות ענקית זיכתה את המנצח בכרטיס טיסה לישראל ואירוח במלון בירושלים. הקהל הרב חגג עד השעות המאוחרות לצלילי המוזיקה.

אולם התאיטרון "אנטידוט" היה מלא עד אפס מקום בהשתתפות מאות מבני הקהילה חגגו את מסיבת הפורים הגדולה באי. עם פתיחת המסיבה קרא השליח והרב הראשי לקפריסין  הרב זאב רסקין לבני הקהילה לקיים את מצוות החג מתוך שמחה למרות גל ההתראות.

הקהל הרב חגג עד השעות המאוחרות לצלילי המוזיקה שהנעים הת' שמחה ליפסקר שהגיע לארוע ישירות ממסיבת פורים. בתום הריקודים התאספו בבית הרב סטודנטים המשתתפים בלימודי היהדות השבועיים להתוועדות חסידים.

את ההתוועדות פתח בשפה הרוסית הרב יהושע רסקין אשר הגיע במיוחד לחגוג עם דוברי השפה הרוסית, העיתונות הרוסית פרסמה בהרחבה בעיתוני סוף השבוע על המסיבה שתערך בשפה הרוסית.

תחרות תחפושות ענקית זיכתה את המנצח בכרטיס טיסה לישראל ואירוח במלון בירושלים, תחרות דומה נערכה לילדים המחופשים אשר נהנו מתוכנית מיוחדת של הצגה ע"י שחקני התאטרון אשר תודרכו ע"י השליחה הרבנית שיינדל רסקין.

בסיוע ארגון "אלף" האירופאי" בימים הסמוכים לפורים שקדו במרכז על הכנת ומשלוח מאות משלוחי מנות, לבני הקהילה, אסירים, זקנים, ונזקקים זכו לסלי מזון, ובהם משלוח יינות "יין קפריסין" אשר ייצרו לראשונה בקפריסין, תחת השגחתו של השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין, עוד נמסר כי סדרי הפסח ייתקימו כסדרם ואילו  ההכנות לחג הפסח יגדלו בהיקף חסר תקדים ושום התראות לא ירתיעו אותנו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.