מערכת COL | יום ט"ז אדר ב ה׳תשס״ח 23.03.2008

מבצע פורים בגיזרת השומרון

חיילים רבים הפרוסים בשטח גדול מאוד – ומפוזרים בעשרות רבות של מחנות, תצפיות, מחסומים, נקודות תצפית - וזמן קצר מאוד (ערב שבת) חייב צוות גדול מאוד של אנ"ש תושבי השומרון, וקבוצה גדולה של תמימים מישיבות תומכי תמימים אור יהודה, ראשון לציון וצפת ללוח זמנים קצר ומדויק ■ מספר הרב יהודה רובין מנהל בית חב"ד באלון מורה: "ב"ה הצלחנו להגיע לכל המקומות – גם בעומק השטח. קראנו את המגילה יותר מ-30 פעמים במשך החג, חילקו קרוב ל 2000 משלוחי מנות של צעירי אגודת חב"ד, הניחו להרבה חיילים תפילין, ופזרו שמחה, רעות ואהבה במנה גדושה במיוחד בכל המרחב לדיווח ותמונות
מבצע פורים בגיזרת השומרון

חיילים רבים הפרוסים בשטח גדול מאוד – ומפוזרים בעשרות רבות של מחנות, תצפיות, מחסומים, נקודות תצפית - וזמן קצר מאוד (ערב שבת) חייב צוות גדול מאוד של אנ"ש תושבי השומרון, וקבוצה גדולה של תמימים מישיבות תומכי תמימים אור יהודה, ראשון לציון וצפת ללוח זמנים קצר ומדויק. 

מספר הרב יהודה רובין מנהל בית חב"ד באלון מורה: "ב"ה הצלחנו להגיע לכל המקומות – גם בעומק השטח. קראנו את המגילה יותר מ-30 פעמים במשך החג, חילקו קרוב ל 2000 משלוחי מנות של צעירי אגודת חב"ד, הניחו להרבה חיילים תפילין, ופזרו שמחה, רעות ואהבה במנה גדושה במיוחד בכל המרחב.

בשעה 16:30 יום שישי אחר הצהריים ישבו לסעודות פורים ושבת באלון מורה ויצהר, שהפכו להתוועדות חסידית במשך שעות רבות.

ר' יצחק סנדרוי, שניהל את המבצע בפועל, הצליח לגייס את מיטב אנ"ש בשומרון, ובעזרת תכנון מדויק ורצון גדול של כולם לתת נחת רוח לרבי ובעזרת יוסי פילנט
 והת' מנדי רובין – שעבדו יחד איתו בתכנון וביצוע, והרב יהודה רובין, מנהל בית חב"ד אלון מורה לב השומרון שפעל בשטח יחד עם כולם – יצאו נשכרים בשמחת פורים אמיתית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.