מערכת COL | יום ט"ז אדר ב ה׳תשס״ח 23.03.2008

השחקנים האזינו למגילה בבית דורון שפר

קבוצת הכדור-סל 'גליל עליון', הכוללת את הנהלת הקבוצה ומאמנה, התאספו אמש (חמישי) בביתו של השחקן דורון שפר, בכדי לשמוע את קריאת המגילה כהלכתה ■ זו השנה ה-15 שהרב גרשון פריד מצפת יוזם את הרעיון לגבש את חברי הקבוצה בערב פורים ■ לאחר קריאת המגילה, שמעו השחקנים דבר תורה, אמרו "לחיים" וחלקם אף ביקשו להתקין מזוזות ולהתחזק ביהדות לסיפור המלא ותמונותבפנים: "דירה בתחתונים" על-פי "גליל עליון" >>>
השחקנים האזינו למגילה בבית דורון שפר
השחקן דורון שפר (ההוא בסגול) עם אנשי חב"ד ● צילום: COL
בליל פורים, נערכה בפעם ה-15 מסיבת הפורים השנתית עם קבוצת הכדור-סל גליל עליון. מסיבת הפורים הראשונה נערכה מימי האליפות ההיסטורית של פיני גרשון, דורון שפר "והדובדבנים". הרב גרשון פריד מצפת, הפעיל הוותיק יזם את הרעיון.

קראית המגילה נערכה בביתו של שפר. במסיבה נכחו הנהלת הקבוצה ומאמנה החדש, עודד קטש וכל השחקנים. לרבים מהנוכחים זו הייתה הפעם הראשונה ששמעו מקרא מגילה.

אחר אמירת שלום והחלפת מילים בין איש לרעהו, פתח את הערב הרב אייל ריס שהסביר את האקטואליה של המגילה. הרב אליעזר וולישאנסקי קרא את המגילה בטוב טעם וזכה להקשבה מלאה מצד הנוכחים, כאשר בהזכרת "המן" הפליאו השחקנים בכישוריהם ופצחו בקריאות "המן האפס".

הרב ווילישאנסקי דיבר על ה"המן" שבכל דור ודור ועל נבואתו של הרבי מליובאוויטש והדרכותיו. הרב ניסים בן חיים ליווה את הערב, אשר הפך להתוועדות שמחה, בשירה ונגינה בגיטרה בליווי תופים.

בין אמירות הלחיים הסביר שלומי - "שר הספורט החרדי", שכעת קראנו במגילה "ונהפוך הוא", ואם שם הקבוצה הוא גליל "עליון", והקבוצה נמצאת במקום האחרון, אזי כדאי ששמה ישונה לגליל "תחתון", אולם כמו שכתוב ש"בלילה ההוא נדדה שנת המלך", כך גם קבוצת גליל עליון שהחדירה את השיר "משיח משיח" על ידי הרב פריד והרב בצלאל קופציק, בדבר התחתון ביותר, בבחינת "לעשות לו יתברך דירה בתחתונים", על מנת להופכו "לעליון", כך על ידי האמונה תוכל הקבוצה להגיע לבחינה ששמה מראה על דרכה, עליון ממש.

בסוף הערב, רקדו כל השחקנים עם "שחקני החיזוק" מחב"ד, "ליהודים היתה אורה ושמחה וששון ויקר".

מרבית השחקנים פנו בדבר דרישות רוחניות ודיברו עם הרב גרשון פריד והרב תומר גליקסמן, על הצורך במזוזות, תפילין ושיעורי תורה.

בתחרות התחפושות זכו השחקנים: גילי מוסינזון, יוגב אוחיון ואבי בן שימול.

מי יתן ונזכה שלא רק נשיר שחרבונא זכור לטוב, אלא אליהו הנביא, שנאמר גם עליו זכור לטוב, יבוא ויבשר לנו את הגאולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.