מערכת COL | יום י"ג אדר ב ה׳תשס״ח 20.03.2008

מסיבת פורים בת"ת "בני מנחם" בני ברק

ביום רביעי י"ב אדר שני, התקיימה בת"ת חב"ד בבני ברק, מסיבת פורים ענקית. במסיבה השתתפו תלמידי התלמוד תורה. במרכז המסיבה התקיימה תחרות תחפושות בין התלמידים. במהלך המסיבה הגיע "דני הקוסם" שהציג בפני התלמידים להטוטים רבים ומרתקים * כמו כן התקיימה הגרלה על סט ליקוטי שיחות בין התלמידים. בנוסף התקיימה הגרלה על 336 דולרים של חנות המצוות אחל"ה הנמצאת בת"ת, בין התלמידים שהשתתפו באופן רציני וקבוע במבצע "פתק של נחת".
מסיבת פורים בת

ביום רביעי י"ב אדר שני, התקיימה בת"ת חב"ד בבני ברק, מסיבת פורים ענקית. במסיבה השתתפו תלמידי התלמוד תורה. במרכז המסיבה התקיימה תחרות תחפושות בין התלמידים. במהלך המסיבה הגיע "דני הקוסם" שהציג בפני התלמידים להטוטים רבים ומרתקים.

בחלק מהלהטוטים והקסמים השתתפו התלמידים שהצליח אף הם לבצע קסמים, ולזכות בפרסים. שחקני תיאטרון "נקודה טובה", העלו הצגה מרתקת וחינוכית על יהודהל'ה ומשלוח המנות.

כמו כן התקיימה הגרלה על סט ליקוטי שיחות בין התלמידים. בנוסף התקיימה הגרלה על 336 דולרים של חנות המצוות אחל"ה הנמצאת בת"ת, בין התלמידים שהשתתפו באופן רציני וקבוע במבצע "פתק של נחת". בנוסף התלמידים קיבלו ארוחת צהריים, שערות סבתא, שתיה קלה ועוד. במהלך המסיבה ניגנה תזמורת "האפ קאזאק" – תלמיד התלמוד תורה שניגנו בכלי נגינה שונים, בניצוחו של המזכיר ר' מנדי גרינפלד.
התלמידים יצאו מלאי שמחת פורים! הורים רבים שחלקם השתתפו בעצמם במסיבה, הודו למנהל הרב ירחמיאל בלינוב על המסיבה המיוחדת והמרתקת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.