מערכת COL | יום י"ב אדר ב ה׳תשס״ח 19.03.2008

לראשונה: בנק לאומי התגייס ל'חסדי ל"ב'

מי שנכנס הבוקר לסניף בנק לאומי בצפת חשב שהנבק סגר את שעריו והפך ללשכת התעסוקה, עשרות עובדי בנק לאומי בצפת התגייסו הבוקר יחד עם ילדיהם וארזו את משלוח המנות שיחולקו בעיר על ידי עמותת 'חסדי לב' ■ לקראת חג הפורים הקרב ובא, תחלק עמותת 'חסדי לב' משלוח מנות למאות משפחות בעיר צפת על מנת לשמחן לכבוד החג, זאת בנוסף למאות משלוחים מנות נוספים שיחולקו למאות המתנדבים שעובדים במשך כל ימות השנה ב'חסדי ל"ב' לסיפור המלא
לראשונה: בנק לאומי התגייס ל'חסדי ל
מי שנכנס הבוקר לסניף בנק לאומי בצפת חשב שהנבק סגר את שעריו והפך ללשכת התעסוקה, עשרות עובדי בנק לאומי בצפת התגייסו הבוקר יחד עם ילדיהם וארזו את משלוח המנות שיחולקו בעיר על ידי עמותת 'חסדי לב'.

לקראת חג הפורים הקרב ובא, תחלק עמותת 'חסדי לב' משלוח מנות למאות משפחות בעיר צפת על מנת לשמחן לכבוד החג, זאת בנוסף למאות משלוחים מנות נוספים שיחולקו למאאות המתנדבים שעובדים במשך כל ימות השנה ב'חסדי ל"ב'. עמותת חסדי לב הפועלת כל השנה באיתור משפחות במצוקה ומתן עזרה בסיסית ושיקום המשפחות על ידי קורס ניהול תקציב משפחתי והעצמה אישית החליטה לשתף את בנק לאומי בפרוייקט שישמח את תושבי העיר.
 
בין הפרוייקטים אותם מפעילה העמותה הינו 'עסקים למען קהילה – קהילה למען עסקים'. פרוייקט זה משקם את עסקי העיר על מנת לתת מקומות עבודה נוספים לתושבי העיר. על מנת להיות חלק ממעגל עסקים זה - תורמים בעלי עסקים תרומה קבועה מידי חודש לעמותת חסדי ל"ב, והנהלת 'חסדי לב' עורכת להם ימי עיון והתמקצעות בכל תחומי התעסוקה בכך מגבירים את כוח הקניה בעיר ולא מסביב ובערים השכנות.
 
מנהלת הסניף גב' רוית שרד אמרה בפני העובדים כי היא גאה להיות שותפה לעמותה הפועלת קרב כל מגזי העיר ובמהלך כל ימות השנה. ר' זלמי ביסטריצקי מנהל העמותה סיפר כי צפת זקוקה לעזרה בכל המישורים יחד וזה מה שאנו עושים אנו פועלים גם בקרב המגזר הפרטי וגם במגזר העסקי. את משלוחי המנות יחלקו תנועת הנוער המקומית 'פסגות'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.