מערכת COL | יום י"ב אדר ב ה׳תשס״ח 19.03.2008

חסידות מבוארת ללא הפסקה

לקראת חג הפורים שוב מלאים לוחות המודעות בחוצות הערים במודעות ססגוניות על חסידות מבוארת ■ ב'תורת חב"ד לבני הישיבות' מגלים כי 500 סטים נוספים נמכרו בשבועיים האחרונים במסגרת המבצע חסר התקדים לבני הישיבות ■ מאמרו של הגה"ח ר' יואל כהן ב'מעיינותיך' מעורר עניין רב בקהלים התורניים לסיפור המלא
חסידות מבוארת ללא הפסקה
לוחות המודעות הערב בירושלים

מעל לוחות המודעות בערים ירושלים, בני ברק, ברכפלד, בית שמש ואשדוד, שוב תלויות בימים אלו מודעות ססגוניות הקוראות לציבור התורני להתכונן לחג הפורים בלימוד מאמרי החסידות מתוך חסידות מבוארת. כזכור, אשתקד לפני כל מועד התפרסמו מודעות בעיתונות ונתלו מודעות בחוצות הערים וגם השנה דואגים 'היכל מנחם בורו פארק' ו'תורת חב"ד לבני הישיבות' לפרסום לפני החגים, דבר הנותן את אותותיו ברכישה מוגברת בחנויות.

מ'תורת חב"ד לבני הישיבות' נמסר עוד כי הארגון פנה לפני חודש לאחד התורמים באנ"ש, בשם תלמידים רבים מישיבות מרוחקות בדרום ובצפון שלתלמידיהם לא ניתנה האפשרות לרכישת הספרים במבצע הענק שהתקיים לפני חודשיים, במהלכו נמכרו יותר מ-3500 סטים. הלה תרם את סבסודם של עוד 500 סטים שנמכרו כולם בשבועיים האחרונים במכירות הניידת להפצת חסידות בעיקר בישיבות ההסדר בחיספין שברמת הגולן, צפת, קרית שמונה,  מעלה גלבוע, שדמות מחולה, ירוחם, דימונה ומצפה רמון ועוד.

חוברת מעיינותיך – למחשבת חב"ד, שחולקה באלפים רבים בימים אלו בישיבות ההסדר, בישיבות הגבוהות ובישיבות וכוללים חרדיים, ממשיכה לעורר הדים. תלמידים בישיבות רבות מספרים על אזכורים מתוך החוברת בשיעורי הר"מים וראשי הישיבות לקראת חג הפורים. מאמרו של הגר"י כהן נלמד בשקיקה על ידי טובי התלמידים בכל הישיבות שמביעים התפעלות גדולה מתוכנו ומבהירותו. תגובות רבות נשמעות גם על היומן של "פורים אצל הרבי" שבסוף החוברת הנותן לתלמידים רבים מימד חדש לגמרי בהכרות עם הרבי זי"ע ודרכיו.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.