מערכת COL | יום י"א אדר ב ה׳תשס״ח 18.03.2008

עולי קזחסטאן יחגגו פורים בשידור חי עם אלמא-אטא

בחג הפורים, יום שישי בבוקר, תיערך מסיבת פורים לעולי קזחסטאן המתגוררים בישראל. המסיבה תיערך באולמי "זאק פלאזה" בחוף הקשתות רח' משה דיין 2 אשדוד, ובמהלכו יציינו המשתתפים את יום ההצלה של אלפי יהודים שהוגלו על-ידי סטאלין והגיעו לאלמא אטא בפורים תש"י-1950, לפני 58 שנה ■ באירוע ישתתפו, גם אישי ציבור נבחרים שכיהנו בעבר בשגרירות ישראל בקזחסטאן, נציגות משגרירות קזחסטאן בישראל, אנשי עסקים שביקרו במרכזי חב"ד שהקשר עימם נשמר כל ימות השנה, ואורחים נוספים לסיפור המלא
עולי קזחסטאן יחגגו פורים בשידור חי עם אלמא-אטא

בחג הפורים, יום שישי בבוקר, תיערך מסיבת פורים לעולי קזחסטאן המתגוררים בישראל. המסיבה תיערך באולמי "זאק פלאזה" בחוף הקשתות רח' משה דיין 2 אשדוד, ובמהלכו יציינו המשתתפים את יום ההצלה של אלפי יהודים שהוגלו על-ידי סטאלין והגיעו לאלמא אטא בפורים תש"י-1950, לפני 58 שנה.

"האירוע יתקיים בו זמנית עם הקהילה באלמא אטא, וישודר על מסכי ענק, באופן שהאירוע באלמא אטא ואשדוד יהיו כאירוע אחד", מסר מארגן מסיבת הפורים, הרב משה דוד הכהן, יו"ר איגוד יהודי קזחסטאן.

באירוע ישתתפו, גם אישי ציבור נבחרים שכיהנו בעבר בשגרירות ישראל בקזחסטאן, נציגות משגרירות קזחסטאן בישראל, אנשי עסקים שביקרו במרכזי חב"ד שהקשר עימם נשמר כל ימות השנה, ואורחים נוספים.
 
עוד נמסר כי ההתרגשות גדולה בקרב אנשי הקהילה באשדוד ובישראל, מהעובדה שיוכלו לחגוג יחד את חג הפורים, ולהתראות יחד, באמצעות הלווין, עם ידידיהם ובני משפחותיהם השוהים באלמא-אטא.

כל מי שמכיר עולים שעדיין לא קיבלו הזמנה אישית, מתבקש ליצור קשר עם הרב משה דוד הכהן בטלפון: 054.3033814

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.