מערכת COL | יום י' אדר ב ה׳תשס״ח 17.03.2008

שבתון חסידי של ישיבת "תומכי תמימים" נחלת הר חב"ד

72 שעות של התרוממות רוח והתועדות חסידית בשבתון של ישיבת "תומכי תמימים" נחלת הר חב"ד. סטודנטים צעירים לצידם של בחורי ישיבה, וחיילים בחופשה לצידם של אלו שרק התקרבו עתה, הסבו יחד בשבת מלאה וגדושה בחסידישקייט ■ הרב שמואל אלעזר קוזלינר פתח בדבר מלכות והעביר נקודות ממאמר "ואתה תצוה", וכיצד צריך לחיות עם זה. המשפיעים ר' משה הלל ור' יוסף יצחק פרידמן לצד זקני אנ"ש התוועדו שעות ארוכות, בשילוב לימוד דא"ח וניגונים לסיפור המלא
שבתון חסידי של ישיבת
72 שעות של התרוממות רוח והתועדות חסידית בשבתון של ישיבת "תומכי תמימים " נחלת הר חב"ד. סטודנטים צעירים לצידם של בחורי ישיבה, וחיילים בחופשה לצידם של אלו שרק התקרבו עתה, הסבו יחד בשבת מלאה וגדושה בחסידישקייט.

הרב שמואל אלעזר קוזלינר פתח בדבר מלכות והעביר נקודות ממאמר "ואתה תצוה", וכיצד צריך לחיות עם זה. המשפיעים ר' משה הלל ור' יוסף יצחק פרידמן לצד זקני אנ"ש התוועדו שעות ארוכות, בשילוב לימוד דא"ח וניגונים.

אחד ממלמדי הישיבה התבטא: "צריך להבין שבישיבה חסידית יש גם לימוד החסידות וגם דרכי החסידות וזה מה שאנו מנסים להעביר ברוח תו"ת. אין ספק ששבת פרשת זכור זו בנחלת הר חב"ד תרמה חיות חסידית שאין לקנותה בכל מקום. נערים שזה עתה נתוועדו לאוהלה של תורה וחסידות כבר שוקלים לעבור לישיבה תו"ת בזמן הבא".

אחר הבדלה התישבו לסעודת מלוה מלכה בסיפורים אישיים בהנחיית הרב בורובסקי.
ביום ראשון ט' אדר, ביקרו התמימים בציון רשב"י כשלכמה מהם זו פעם ראשונה. את הערב חתמו הבחורים בהתוועדות יחודית עם הרב דוד גולדשטיין מצפת בקשר עם יום הבהיר ט' אדר והשייכות של היום לתומכי תמימים. ר' דוד שיתף את השומעים מרשמים ויחידיות אישיות עם הרבי והרבי הקדם בימים ההם.

לבחורים נכונה הפתעה כשלימדם ניגון לא כל כך ידוע ששמע מהרבי ב'תש"י לאחר ההסתלקות בשבת אחת כשהיה לבד עם הרבי לאחר התפילה בחדר היחידות. תגובות הנלהבות ובקשות שהגיעו למנהלי בית חב"ד תקיים הישיבה עוד שבתון בקרוב אי"ה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.