מערכת COL | יום י' אדר ב ה׳תשס״ח 17.03.2008

שבת שֶכוּלה שליחות

בשבת האחרונה התאספו בישיבת תות"ל מגדל- העמק לשבת כינוס השלוחים לאה"ק ת"ו כל הבחורים- השלוחים הצעירים לאה"ק מהשנים ה' תשל"ו- ל"ח ■ מידי שנה בשנה מתאספים התמימים בתקופת החורף לשבת שכולה שליחות ע"מ לעורר ולחזק את ההתלהבות והרגש בעבודת השליחות ■ ביום שישי, פקדו התמימים לקברו של אחיהם השליח הת' לוי הכהן הענדל ע"ה שנספה במהלך שליחותו בחנוכה דאשתקד, כשאיתם אביו יבדלחט"א הרב ישראל יוסף הכהן הענדל רב קהילת חב"ד במגדל העמק ומשגיח הישיבה  לסיפור המלא
שבת שֶכוּלה שליחות
שבת שכולה שליחות במגדל העמק ● צילום: ישראל ברדוגו

בשבת האחרונה התאספו בישיבת תות"ל מגדל- העמק לשבת כינוס השלוחים לאה"ק ת"ו כל הבחורים- השלוחים הצעירים לאה"ק מהשנים ה' תשל"ו- ל"ח.

מידי שנה בשנה מתאספים התמימים בתקופת החורף לשבת שכולה שליחות ע"מ לעורר ולחזק את ההתלהבות והרגש בעבודת השליחות.

עוד ביום שיש יצאו התמימים למבצע תפילין ברחבי העיר והאזור כולו בשיא השטורעם והכיבוש,שלוחים לא?

לאחמ"כ ירדו התמימים לקברו של אחיהם השליח הת' לוי הכהן הענדל ע"ה שנספה במהלך שליחותו בחנוכה דאשתקד, כשאיתם אביו יבדלחט"א הרב ישראל יוסף הכהן הענדל רב קהילת חב"ד במגדל העמק ומשגיח הישיבה.

לאחמ"כ התארגנות לשבת,תפילת מנחה בשמחה ובהתלהבות.

לימוד שיחה בעיון בהקשר של הפרשה- פר' ויקרא לפורים (לקו"ש ח"ז) עם ראש הישיבה הרב יצחק גאלדבערג. סדר ניגונים, קבלת שבת. סעודת שבת- קריאת המכתב ע"י הת' ישרוליק ביסטריצקי כפי המסורת השנתית דבר תורה מאת הרב זלמן שיח' העכט משפיע בישיבה שביאר את מצוות היום בפורים על פי החסידות (הוספות לקו"ש ח"ד). דברי חיזוק והתעוררות ע"י הת' יוסף קליין שליח בישיבה שדיבר והרחיב על הצורך בהתקשרות לרבי בעבודת שליחות.

מיד לאחר הסעודה המשך הפאבריינגען בביתו של הרב יוסף יצחק הלוי גורעוויטש משפיע הישיבה שדיבר והסביר לת' את עבודת השליחות בפועל- 'עבודה עם עצמו ועי"ז עבודה עם הזולת'.

יום שבת קודש- סדר חסידות לפני התפילה תפילת שחרית כיאה לשלוחים של הרבי, ומיד לאחמ"כ פאבריינגען רבתי עם אורח השבת הרב דוד שיחי' פעלדמאן חבר ועד הנחות בלה"ק שהתוועד עם התמימים על חשיבות ומעלת הלימוד והבקיאות בתורתו של הרבי ש'ארוכה מיני ארץ ורחבה מיני ים' והעניינים הנפלאים שישנם בתורתו של הרבי. ביחד עם הרב גאלדבערג והרב גורעוויטש שדיברו והרחיבו על מעלת השלוחים- הזכות והחובה.

הפאבריינגען שנמשך עד לצאת השבת נחתם בסדר ניגונים ואמירת מאמר ע"י אחד השלוחים הצעירים, תפילת מעריב, הבדלה, 'והיו עינייך רואות את מוריך'- וידאו של הרבי, קידוש לבנה.

תמונה קבוצתית ומיד לאחמ"כ הבאנקעט המרכזי סיום הכינוס- זמן קבלת ההחלטות להמשך עבודת שליחות ביחד עם הרב הענדל שסיפר לת' את סדר והשתלשלות העניינים בשליחות מופלאה זו ואת ההתייחסות המיוחדת מהמשלח על כך- 'עלי ועל צווארי'.

השלוחים הצעירים יצאו מן השבת בהרגשת שליחות ומחויבות להפוך את העולם 'לתקן עולם במלכות ש-ד-י' 'להכין את עצמו ואת העולם כולו לקבל פני משיח צדקנו בפועל ממש'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.