מערכת COL | יום ט' אדר ב ה׳תשס״ח 16.03.2008

ילדי אילת חגגו את "מסיבת הסידור" בירושלים

בבית ספר חב"ד באילת החליטו לחרוג מעבר למאפיינים הצנועים של "מסיבת הסידור" המסורתית ולקחו את הילדים צפונה אל עיר הקודש ירושלים למסע חוויתי רצוף תחנות. התחנה הראשונה במסע הייתה בבית ספר חב"ד עיר גנים. הנהלת בית הספר והתלמידים קיבלו את פני האורחים הדרומיים בסבר פנים יפות וקיימו לכבודם ארוחת צהריים חגיגית ■ השחקנים הובילו את הילדים בסמטאות הרובע היהודי לאולם ישיבת הכותל שם הציגו בפניהם את "סוד התפילה ■ אל המסע המיוחד הצטרפו הורים רבים שלחלקם אף היה זה הביקור הראשון בכותל המערבי  לסיפור המלא
ילדי אילת חגגו את
הבנות בירושלים ● צילום: COL

בבית ספר חב"ד באילת החליטו לחרוג מעבר למאפיינים הצנועים של "מסיבת הסידור" המסורתית ולקחו את הילדים צפונה אל עיר הקודש ירושלים למסע חוויתי רצוף תחנות.
התחנה הראשונה במסע הייתה בבית ספר חב"ד עיר גנים. הנהלת בית הספר והתלמידים קיבלו את פני האורחים הדרומיים בסבר פנים יפות וקיימו לכבודם ארוחת צהריים חגיגית. בתחנתם הבאה בעיר העתיקה הופתעו הילדים על ידי השחקנים המפורסמים "אויש ומויש".

השחקנים הובילו את הילדים בסמטאות הרובע היהודי לאולם ישיבת הכותל שם הציגו בפניהם את "סוד התפילה". הילדים המתוקים הראו אף הם את כוחם באומנות המשחק והשיבו בהופעה מרהיבה משלהם.

למעמד קבלת הסידור הזמינה מנהלת בית הספר הרבנית טילא העכט את המחנך הוותיק הרב נפתלי רוט ואת סבו של אחד הילדים רב מחוז משטרת תל-אביב לשעבר הרב אליהו שטרן, השניים העניקו לכל ילד סידור מהודר ותיכף הלכו הילדים להתפלל בו את התפילה הראשונה על יד הכותל המערבי. תפילתם הזכה והטהורה של הילדים עוררה התרגשות רבה בקרב כל הנוכחים.

אל המסע המיוחד הצטרפו הורים רבים שלחלקם אף היה זה הביקור הראשון בכותל המערבי. עם תום המסע, שהותיר בהם "רושם רב" כהגדרתם, ביקשו ההורים הנלהבים להודות להנהלת בית הספר ולמחנכת גב' אביבה כץ שעמלו וטרחו בהפקתו המוצלחת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.