מערכת COL | יום ט' אדר ב ה׳תשס״ח 16.03.2008

בנות חב"ד נתניה ב'מסיבת סידור' מרגשת

מסיבת סידור מרגשת ומלאת תוכן נחוגה בבית ספר חב"ד בנות בנתניה. הבנות והאמהות נהנו השבוע מיום גדוש חוויות לרגל התחלת התפילה בסידור. המסיבה נפתחה בהתכנסות בבית הכנסת "באר חיה", ובתפילת שחרית של בנות כיתות א' ■ את החלק הראשון סיימו הילדות והוריהן בארוחה חגיגית, ומיד מיהרו לאוטובוסים שהמתינו בחוץ ועלו לירושלים. שם ביקרו ב"מכון מקדש", האזינו להסברים מרתקים על בית המקדש והעבודה שנעשתה בו  לסיפור המלא
בנות חב
בנות חב"ד נתניה ב"מכון המקדש" ● צילום: COL

מסיבת סידור מרגשת ומלאת תוכן נחוגה בבית ספר חב"ד בנות בנתניה. הבנות והאמהות נהנו השבוע מיום גדוש חוויות לרגל התחלת התפילה בסידור.

המסיבה נפתחה בהתכנסות בבית הכנסת "באר חיה", ובתפילת שחרית של בנות כיתות א'. לאחר מכן האזינו כולן לדברי ברכה מפי מנהלת בית הספר הגב' גיטה ולפא, כשלאחריה הרב נחום גולדשמיד נאם אודות כוח תפילתם של תינוקות של בית רבן.

בשיר ובדקלום על חשיבות התפילה לה' ומשמעותה, הופיעו הילדות הנרגשות לפני אימותיהן הנרגשות גם הן. המופע היה חדור במסר יהודי וחסידי, והופק ע"י המורה לדרמה מרים גולדברג. מיד לאחרי המופע צפו בקליפ ווידאו שהוכן במיוחד לרגל המאורע.

את החלק הראשון סיימו הילדות והוריהן בארוחה חגיגית, ומיד מיהרו לאוטובוסים שהמתינו בחוץ ועלו לירושלים.

בירושלים ביקרו כולן ב"מכון מקדש", שם האזינו להסברים מרתקים על בית המקדש והעבודה שנעשתה בו. הילדות החמודות אף התחפשו לכהן וזכו לפגישה אישית עם הכהן הגדול בעצמו... לאחר אתנחתא של כיבוד קל הגיעו סוף סוף לתפילה בכותל.

ליד הכותל חילקו המורות: בת שבע ליפקין ויעל שעתל את הסידורים החדשים לתלמידותיהן, ובתפילה מרגשת מתוך הסידורים החדשים ביקשו הילדות: "שיבנה בית המקדש במהרה בימינו".

יישר כוח למחנכות כיתות א' - המורות בת שבע ליפקין ויעל שעתל על ארגון המסיבה וההשקעה המרובה בילדות במשך כל השנה. כמו כן תודות למורה מרים גולדברג על הפקת המופע, ולשרית אברהם אלפי תודות על הארגון הטכני, העיצוב והעריכה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.