מערכת COL | יום ח' אדר ב ה׳תשס״ח 15.03.2008

שלוחי חב"ד באוסטרליה דנו במלחמה בהתבוללות

מעל שישים שלוחים ושלוחות מאיזור צפון סאוט וויילס בסידני התכנסו ליום העיון השנתי, והשתתפו בדיונים שהתקיימו במרכז חב"ד בדובל ביי. מרצה אורח היה הרב דוד מסינטר מיוהנסבורג, דרום אפריקה ■ הנושא המרכזי במפגש נסב סביב דרכים למיגור אנטישמיות והמלחמה בהתבוללות ■ הרב פנחס פלדמן סיכם את הוועידה בהגדרתה כאירוע מוצלח שבו הושמעו רעיונות חדשים והתקבלו החלטות חשובות להחדרת התודעה היהודית ומעורבות היהודים בקהילה  לסיפור המלא
שלוחי חב
מעל שישים שלוחים ושלוחות מאיזור צפון סאוט וויילס בסידני התכנסו ליום העיון השנתי, והשתתפו בדיונים שהתקיימו במרכז חב"ד בדובל ביי. מרצה אורח היה הרב דוד מסינטר מיוהנסבורג, דרום אפריקה, שהביא דוגמאות מארץ מגוריו והפיק לקחים מארועים הקשורים למקהילת היהודים בדרום אפריקה.

הרב מסינטר, עודד גם את יהודי אוסטרליה לקדם בברכה את המהגרים מדרום אפריקה, וזאת למרות שהנבואות ה'שחורות' שנאמרו לגבי יהודי דרום אפריקה הופרכו על ידי הרבי ולא נתקיימו. למרות שהעיד על עצמו כמי שמתנגד להגירת יהודים מדרום אפריקה הוא עודד את הקהילה האוסטרלית לקדם את הבאים מארץ זו בזרועות פתוחות.

הנושא המרכזי במפגש נסב סביב דרכים למיגור אנטישמיות, והמלחמה בהתבוללות, נושאים שעליהם הרחיבו הרב מיכאל חיריקי מבית הכנסת הספרדי, יושב ראש ועד הרבנים של צפון סאוט וויילס הרב מנדל קסטל והרב הראשי של צפון סאוט וויילס.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.