מערכת COL | יום ה' אדר ב ה׳תשס״ח 12.03.2008

מוני אנדר מציג: ניצול מושלם של תכנית טלוויזיה

מיליוני צופים נשארו הערב פעורי פה למראה הופעתו של ר' מוני אנדר, סגן דובר חב"ד, בתכנית "אחד נגד מאה" בערוץ השני. המנחה והמשתתפים הביעו התפעלות עצומה מאישיותו ומהידע הרחב שגילה בכל תחום. אך הישגו העיקרי הוא במסרים הרבים על חב"ד ויהדות שהצליח להעביר בדקות המועטות שעמדו לרשותו, בשעת צפיית שיא, אחרי קדימונים ששודרו כל השבוע והזמינו את הציבור לצפות ב"צדיק אחד נגד מאה כופרים"...  לצפייה בוידאו 
מוני אנדר מציג: ניצול מושלם של תכנית טלוויזיה

לא בלב קל הוחלט באגף דוברות חב"ד להיענות להזמנת מפיקי התכנית, להשתתף בשעשועון ידע מול מאה משתתפים, אך לבסוף הוכרע שיש סיכויים רבים שההשתתפות בתכנית תביא קידוש שם שמים, ור' מוני יצא לדרך.

ההצלחה היתה למעלה מכל המשוער. כל הצופים בתכנית הוקסמו מאישיותו של ר' מוני, מהחן המיוחד שלו, מהדוגמה האישית שהוא מייצג, ומהשילוב המיוחד של יראת שמים והקפדה על קלה כחמורה, לצד שירות בצה"ל, כחובש קרבי ביחידה המוטסת של חיל האוויר.

גורמים בעלי השפעה בציבור החרדי התבטאו שכבר שנים לא היתה הופעה של יהודי חרדי בטלוויזיה, שעוררה כבוד גדול כל כך לציבור החרדי ושברה את הסטיגמות השליליות.

יצויין כי לאורך כל השבוע פורסמו קדימונים בשידורי הערוץ השני ובהם הודגש כי "חב"דניק" הולך להתייצב נגד מאה.

בשיחות הרקע שקיים המנחה עם ר' מוני אנדר, תוך כדי השידור, סיפר מוני כי לחב"ד יותר מארבעת אלפים שלוחים בכל העולם, ובהם מאתיים ושלושים בתי חב"ד בארץ. הוא אמר כי אם יזכה בכסף יתרום סכום נכבד לעמותה היקרה לליבו, צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, המסייעת ליותר מאלפיים וחמש מאות משפחות.

עוד סיפר כי כחסיד חב"ד חי בשנות שירותו בצבא על לחם ועגבניה, מכיוון שלא היה אז מזון בהכשר מהדרין. בתגובה להתבטאות המנחה שמולו עומדים "עמלקים" הבהיר: "כולנו יהודים".

הוא הצליח להתקדם למקום גבוה מאוד, וכבר עמדו לרשותו 131750 שקלים, ואז נפל כשהשיב תשובה שגויה. נפילתו גרמה צער אמיתי לצופים ולמשתתפים בתכנית, כי באמת כולם רצו שיזכה וחשבו שמגיע לו לזכות.

שחקן ידוע, שהיה בין מאה המתמודדים וזכה בחלק מהכסף שמוני הפסיד, התבטא: "אני רק רוצה לומר שהאיש הזה כל כך הרשים אותי ויש מצווה שנקראת מעשר, אז אני רוצה לתת את זה לחבר'ה מחב"ד". עוד דמות מפורסמת אמרה בשידור: "זה כל כך כואב לי, באמת. אתה כזה בחור נבון, ומקסים, וישראלי כל כך. ממש כואב לי הלב".

אבל עם כל הצער על אבדן הזכייה, אין ספק שר' מוני אנדר זכה בזכייה הגדולה ביותר - הוא זכה לקדש שם שמים ושם חב"ד בצורה מדהימה, ועל כך מגיעה לו מלוא ההערכה.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת: לא מצליחים לצפות? לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.