מערכת COL | יום ה' אדר ב ה׳תשס״ח 12.03.2008

היערכות למבצע פורים עם אלמנות צה"ל ונפגעי הטרור

המבקר בימים אלו בבנין מרכז צעירי חב"ד לא יכול שלא להתפעל מקצב העשיה וההיערכות לקראת מבצע פורים. כמידי שנה ינתן דגש מיוחד גם לאותם אלפי משפחות של אלמנות צה"ל ונפגעי הטרור, לקראת פורים צפויים מאות פעילים בבתי חב"ד ברחבי הארץ לפקוד את בתי המשפחות עם משלוחי מנות בידיהם ולאחל להם ברכת פורים שמח ■ ילדי החמד מכפר חב"ד התגייסו השנה להיערכות ויחד עם הצוות החינוכי מגיעים לצעירי חב"ד להיות שותפים בעשיה ומסייעים באריזת המשלוחים יחד עם עובדי אגף הלוגיסטיקה  לסיפור המלא
היערכות למבצע פורים עם אלמנות צה
תלמידי כתה ז' בחדר אהלי תורה מתנדבים לפעילות
המבקר בימים אלו בבנין מרכז צעירי חב"ד לא יכול שלא להתפעל מקצב העשיה וההיערכות לקראת מבצע פורים. כמידי שנה ינתן דגש מיוחד גם לאותם אלפי משפחות של אלמנות צה"ל ונפגעי הטרור, לקראת פורים צפויים מאות פעילים בבתי חב"ד ברחבי הארץ לפקוד את בתי המשפחות עם משלוחי מנות בידיהם ולאחל להם ברכת פורים שמח.

"תשומת הלב הקטנה שלנו חשובה מאוד למשפחות, זה נותן להם את ההרגשה כי חב"ד זוכרת אותם, במיוחד בשעה שכל הרחוב חוגג, זו זכות גדולה עבורנו להביא מעט שמחה לבתי משפחות הגיבורים" אומר הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור.

גם אלמנות ותיקות ממלחמת יום כיפור וששת הימים יקבלו כמידי שנה משלוח מנות מחב"ד, "מסורת נפלאה זו מאוד מרגשת את האלמנות, רבות מתקשרות לצעירי חב"ד לודא כי נזכור גם השנה לבקרם" אומר הרב אהרן פרוס מצעירי חב"ד.

ילדי החמד מכפר חב"ד התגייסו השנה להיערכות ויחד עם הצוות החינוכי מגיעים לצעירי חב"ד להיות שותפים בעשיה ומסייעים באריזת המשלוחים יחד עם עובדי אגף הלוגיסטיקה המסורים בצעיר חב"ד ר' חננאל הלל ור' מנחם פוקסמן בניצוח של מנהל האגף הרב משה זקס.

"כאן מקבלים הילדים את ההזדמנות להרגיש מהי עבודת השליחות, הם מצטרפים לעשיה בשמחה מתוך תחושה של שותפות במפעל השליחות" אומר אחד המחנכים.
להתנדבות לביקורי בית צרו קשר עם מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור: [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.