מערכת COL | יום ג' אדר ב ה׳תשס״ח 10.03.2008

ערב אבות ובנים בכפר חב"ד ● גלרייה

ההכנות הקדחתניות לערב אבות ובנים הגיעו לשיאן בערב מיוחד ומרגש לילדי אשכול הגנים בתלמוד תורה של הרבי בכפר חב"ד ■ הילדים צפו בתיאטרון בובות חסידי, שהציג ר' אלון חכשור בזמן שההורים השתתפו בהרצאה של היועץ החינוכי ר' יצחק ריבקין שנועדה לחזק את מעורבותם החיובית בחינוך ילדיהם ■ סגן המנהל, הרב משה גברא ניווט את הערב בידיים אמונות. בשיחה עם המחנך הקדם מכינה ר' עופר דישון נודע ל-COL כי צפוי עוד מערך פעילות לסיפור המלא  
ערב אבות ובנים בכפר חב
(צילום: יוסי רייכמן, COL)

ההכנות הקדחתניות של צוות הגנים בראשות מנהל התלמוד תורה, הרב יעקב סגל וסגנו, הרב משה גברא הגיעו לשיאן בערב מיוחד ומרגש לילדי אשכול הגנים בתלמוד תורה כפר חב"ד. האבות הגיעו עם ילדיהם ושמחו לראות כי אשכול הגנים לבש פנים חדשות בדמות ארמון המלך.

קירות המסדרונות והכיתות עוצבו בסגנון ארמון אותנטי, והערב החל בפעילות משותפת של האבות עם הבנים. אחד מהאבות אף הדגיש כי לאחרונה לא מצא זמן פנוי לבנו ובזכות התפנה לו זמן איכות עם בנו.

לאחר מכן הילדים צפו בתיאטרון בובות חסידי, שהציג ר' אלון חכשור ובזמן זה האבות השתתפו בהרצאה של היועץ החינוכי ר' יצחק ריבקין שנועדה לחזק את מעורבותם החיובית בחינוך ילדיהם.

בשיחה עם המחנך הקדם מכינה ר' עופר דישון נודע ל-COL כי צפוי עוד מערך פעילות מיוחד שמטרתם לחזק את מעורבות ההורים בחינוך הילדים ולהעניק להם יחס חם ומיוחד.

"פעילות עם הילדים מהגיל הרך היא התשתית להצלחה בלימודים ובחיים בכלל", אמר ר' עופר דישון ל-COL. "הניסיון מראה שתשומת לב והשקעה הניתנת לילד מחזקת את יכולתו להתמודד בהצלחה בלימודים ובחיים בכלל".

לסיכום, אומר הרב משה גברא, ערב זה הראה כי אין תחליף להשקעתם של ההורים ולמעורבותם החיובית בתהליך התפתחותו וחינוכו של ילדם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.