מערכת COL | יום ג' אדר ב ה׳תשס״ח 10.03.2008

הגב' נחמה שאקי ריתקה את נשות רמת השרון

מסיבת ראש חודש אדר שני לנשים, של בית חב"ד ברמת השרון, נערכה אמש במתנ"ס קרית הצעירים בסימן שמחת הפורים, ברוב שירה וריקודים עם הרבה מצב רוח ■  בפתיחת הערב הזמינה המנחה, מארגנת האירועים, השליחה הגב' מירי לוין את השליחה הראשית הגב' תרצה בוטמן לקרוא פרק תהלים לרפואת פצועי הפיגוע הנורא בירושלים ה"י ולשלום העם והארץ ■ שעה ארוכה ריתקה האורחת הגב' נחמה שאקי, רעייתו של השר לענייני דת לשעבר הפרופ' אבנר חי שאקי ז"ל, את מאה הנשים שהסבו לצד השולחנות הערוכים באוירה פורימית לסיפור המלא
הגב' נחמה שאקי ריתקה את נשות רמת השרון
מסיבת ראש חודש אדר שני לנשים, של בית חב"ד ברמת השרון, נערכה אמש במתנ"ס קרית הצעירים בסימן שמחת הפורים, ברוב שירה וריקודים עם הרבה מצב רוח.

בפתיחת הערב הזמינה המנחה, מארגנת האירועים, השליחה הגב' מירי לוין את השליחה הראשית הגב' תרצה בוטמן לקרוא פרק תהלים לרפואת פצועי הפיגוע הנורא בירושלים ה"י ולשלום העם והארץ.

הגב' לוין חלקה עם המשתתפות את תחושתה אודות המצב, כמו בימים ההם, כאשר נגזרה גזירת המן ונפל הפור על י"ג בדר, הרי זה התרחש כשנה לפני כן. נקל לשער את המתח והדאגה של עם ישראל שהלכו וגברו ככל שהתקרב מועד הפור ובפרט "משנכנס אדר"...! א"כ אפשר לקיים את הוראת חכמינו גם במובן של "אפילו": גם משנכנס אדר וחוויים נסיונות וצרות ל"ע כמו בסוף השבוע, אפי' אז, הרי לצד התחזקות בתפילה ומעשים טובים, נדרשת מאיתנו גם השמחה שבכוחה נגבר על אויבינו בזמן הזה, וליהודים היתה אורה ושמחה - כן תהי' לנו בישועה ובגאולה השלימה במהרה.

שעה ארוכה ריתקה האורחת הגב' נחמה שאקי, רעייתו של השר לענייני דת לשעבר הפרופ' אבנר חי שאקי ז"ל, את מאה הנשים שהסבו לצד השולחנות הערוכים באוירה פורימית.

בדברים שנשאה אודות היכרותה יחד עם בעלה ז"ל את הרבי מליובאוויטש ורעייתו הרבנית ע"ה, היא ערכה בטוב טעם מזווית עיניה "מפגש אקטואלי" עם מרדכי ואסתר שבדורנו! התרגשות אחזה בכולן כאשר הוקרן הסרט של פגישתה יחד עם בעלה אצל הרבי, כשזכו לשוחח עמו ולקבל את ברכותיו ומאור פניו.

לשירה ולמעגלי הריקודים שלאחמ"כ בניצוחה של הגב' רחל אליהו נסחפו כולן, כשבמרכז קטע ריקוד של בנות חב"ד רמת השרון בשיר על גדלותה של הרבנית חיה מושקא ע"ה.

לסיום נערכה הגרלה על תכשיטים יוקרתיים מבית הדס ברקן, ולאחר דברי תודה לנשות הקהילה השותפות באירגון: גב' אילת מלאכי, גב' חגית אנקרי, וגב' רותם בירון, יצאו הנשים עמוסות רעננות ואנרגיה חיובית, אורה ושמחה וששון ויקר...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.