מערכת COL | יום ב' אדר ב ה׳תשס״ח 09.03.2008

העיתונאי הסרבן נסחף לחב"ד באי קנקון

באזכור שני היום ב"ניו-יורק טיימס", היומון היוקרתי מפתיע ומקדיש לחב"ד נתח במוסף התיירות השבועי. הכתב המטייל מאט גרוס נפגש בהשגחה פרטית בבית-חב"ד הטרי באי הצר קנקון במקסיקו. זה האירוע היהודי הראשון שהוא משתתף לאחר סירוב עיקש של 11 שנים, וכפי העולה מהכתבה - השליח הרב מענדל דרוק הותיר בו רושם עמוק.  להמשך הדיווח
העיתונאי הסרבן נסחף לחב
הרב מענדל דרוק מניח תפילין ליהודי באי

אנו רגילים לכתבות העוסקות בחב"ד כחלק ממדור הדת והתרבות בעיתונים ברחבי העולם, אך הפעם צפויה הפתעה למי שיפתח את מדור התיירות של העיתון "ניו-יורק טיימס".

מתברר כי כתב התיירות של העיתון הנפוץ ביותר בעולם מאט גרוס נפגש במקרה - ליתר דיוק, השגחה פרטית - בבית חב"ד בן השנה בקנקון שבמקסיקו, וחזר נפעם עד כדי כך שהחליט להקדיש את רוב הכתבה המסקרת את קנקון לתופעה המיוחדת.

"יום שישי אחד התקבצו להם עשרים תיירים, הורים וסבים עם ילדים ונכדים על הברכיים, והקירות החזירו את הד השירים המוכרים שהושרו על-ידי כולם", פותחת הכתבה האוהדת.

"המארח ההיפר-אקטיבי, עם עניבה צהובה מתנפנפת לה, מטפס על כיסא פלסטיק מתקפל, אוחז בידו כוסית סטוליצ'ניה ואיחל איחול חם. קולות נשמעו מקול עבר - לחיים! את המילה הזו, זיהיתי היטב".

הכתב מציין כי זהו האירוע היהודי הראשון שהוא משתתף בו לאחר 11 שנים בהם סירב להשתתף באירוע יהודי. מתברר, כי האירוע הותיר עליו רושם עמוק במיוחד.

בית חב"ד קנקון הוקם לפני כשנה על-ידי הרב מענדל דרוק ורעייתו רחל. הוא פועל למען הקהילה היהודית במקום, וכן למען אלפי התיירים היהודיים שבאים לאי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.