מערכת COL | יום ל' אדר א ה׳תשס״ח 07.03.2008

עו"ד ציבין: "משרד החוץ סייע לעבריין מיליונר להערים על האינטרפול וה-FBI"

המאבק למניעת הסגרתו של סא"ל (מיל.) יאיר קליין מרוסיה לקולומביה, קיבל בשבוע האחרון, תהודה רחבה בכלי התקשורת, בישראל. במוסף "סופשבוע" של 'מעריב' מצוטט עו"ד מרדכי ציבין האומר: "חלק מעובדי המחלקה המשפטית של משרד החוץ, שיקרו לא אחת ופיברקו מסמך, אשר סיכן את חייו של ישראלי בחו"ל. המשרד גם מעורב בפברוק תעודת מעבר לעבריין בינלאומי, כדי לסייע לו להערים על האינטרפול" וציבין מוסיף "אני מזמין את משרד החוץ לתבוע אותי דיבה" כל הפרטים עו"ד ציבין לעזרת קצין בכיר העצור ברוסיה
עו
עו"ד מרדכי ציבין ואל"מ (מיל.) יאיר קליין

המאבק למניעת הסגרתו של סא"ל (מיל.) יאיר קליין מרוסיה לקולומביה, קיבל בשבוע האחרון, תהודה רחבה בכלי התקשורת, בישראל. במוסף "סופשבוע" היוצא מחר לדוכנים, נכתב: "מלחמת עולם קטנה ניטשת בין עורכי דינו של קליין, מוטי ציבין ומיכאל לוין ובין משרד החוץ. ציבין מאשים את משרד החוץ ובעיקר את יועצו המשפטי בהפקרת לקוחו. מכתביו זועמים וצורבים. הוא ביקר ברוסיה כבר פעמיים ובדרכו לשם בפעם השלישית (ציבין טוען ומשפחת קליין מאשרת, כי הוא עובד בהתנדבות). עבור ציבין המילה "לא" היא המלצה לנסות שוב ושוב".

במכתביו הרבים טורח ציבין למנות את המקרים הרבים שבהם התערבה ישראל בענייניה הפנימיים של מדינה אחרת, למרות עמדתה בענין קליין.

ציבין טוען "מניסיוני במקרים רבים, חלק מעובדי המחלקה המשפטית של משרד החוץ בראשות עו"ד אהוד קינן, שיקרו לא אחת ופיברקו מסמך, אשר סיכן את חייו של ישראלי בחו"ל. בוועדת הכנסת לביקורת המדינה, בינואר 2005, הוכח כי אותו מסמך מפוברק. המשרד גם מעורב בפברוק תעודת מעבר לעבריין בינלאומי, כדי לסייע לו להערים על האינטרפול" וציבין מוסיף "אני מזמין את משרד החוץ לתבוע אותי דיבה".

סופשבוע מצטט עוד מפי ציבין "איך אפשר לסמוך עליהם שיעזרו לקליין? הם אומרים שישראל לא מתערבת בענייניה הפנימיים של מדינות אחרות, אבל שמעון פרס נחלץ לעזרתו של אוליגרך מבוקש בספרד, אולמרט כשהיה שר התמ"ת הביע מחאה על המעצר של חודרוקובסקי, נראה שלישראל חשובות יותר עסקאות הנשק במיליונים עם קולומביה מאשר להציל חיי קצין אשר מעולם לא נטש חברים. לרוע המזל לקליין אין כסף כמו לאוליגרכים, כל מה שיש לו זה הרבה זכויות וכפי שזה נראה כרגע,זה לא מספיק".

ציבין מספר כי במהלך פגישותיו עם אישים בכירים לצורך גיוסם לסייע לקליין, הוא נפגש עם רב אלוף (מיל.) אמנון ליפקין-שחק ועם עו"ד דב ויסגלס, אשר כיהן כראש לשכת ראש הממשלה לשעבר אריק שרון, אשר הרבו לשבח את ר' שלמה (שליימקה) מיידנצ'יק ז"ל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.