מערכת COL | יום כ"ט אדר א ה׳תשס״ח 06.03.2008

השלוחים התכנסו והחליטו: מבצע פורים בכל התנופה

שלוחי חב"ד, מנהלי סניפי בתי חב"ד ורכזי הפעילות של בתי חב"ד בישראל, התכנסו ביום רביעי, למפגש היערכות למבצע הפורים הגדול של צעירי-אגודת-חב"ד ■ במהלך המפגש, עיינו השלוחים במכתב ששלח הרבי בשנת תשמ"א, בה חלה קביעות חג הפורים, כבשנה זו (פורים המשולש), בו מורה הרבי להמשיך בשמחה ובפעילות גם בשושן פורים, ובכך להתאחד עם תושבי ירושלים, החוגגים ביום זה את חג הפורים ■ "המפגש סייע ליישם את מבצע פורים, בהתאם להוראות הרבי. השלוחים החליפו רעיונות, והפיקו יחד לקחים מפעילות פורים אשתקד, במטרה להוסיף בפעילות", מסכמים בצעירי-חב"ד  כל הפרטים
השלוחים התכנסו והחליטו: מבצע פורים בכל התנופה
חלק מהשלוחים בקבוצת דיון שעסקה בהכנות לפורים (צילום: COL)

שלוחי חב"ד, מנהלי סניפי בתי חב"ד ורכזי הפעילות של בתי חב"ד בישראל, התכנסו ביום רביעי, למפגש היערכות למבצע הפורים הגדול של צעירי-אגודת-חב"ד.

המפגש נערך במדרשה בבית צעירי אגודת חב"ד בכפר חב"ד, ובפתחו נשא דברים מנהל אגף הסניפים בצעירי-חב"ד הרב נפתלי ליפסקר שהסביר את יעדי ומטרות המפגש.

סמנכ"ל צעירי-חב"ד, הרב יוסף-יצחק לבנהרץ, הזכיר הוראות מהרבי, שהתקבלו  ברבות השנים, בכל הנוגע למבצע פורים של צעירי-חב"ד והשלוחים בישראל.

הרב אהרן פרוס, רכז מבצע פורים סיכם את המפגש בהצלחה. "המפגש סייע ליישם את מבצע פורים, בהתאם להוראותיו הקדושות של הרבי. השלוחים החליפו רעיונות, והפיקו יחד לקחים מפעילות פורים אשתקד, במטרה להוסיף בפעילות".

במהלך המפגש, עיינו השלוחים במכתב ששלח הרבי בשנת תשמ"א, בה חלה קביעות חג הפורים, כבשנה זו (פורים המשולש), בו מורה הרבי להמשיך בשמחה ובפעילות גם בשושן פורים, ובכך להתאחד עם תושבי ירושלים, החוגגים ביום זה את חג הפורים.

השליח הרב ליפא קרוצוויל, מנהל בית חב"ד בקריית מלאכי, העשיר מנסיונו רב השנים את השלוחים, ובמיוחד את הצעירים שבהם, בדבר פעילות בחג הפורים.

בין הנושאים שנידונו במפגש היו: הפעילות עם חיילי צה"ל, משטרה, שב"ס, בתי רפואה ואבות, ילדים ונוער, עולים, האוכלוסיה הרחבה; הפעילות עם משפחות נפגעי הטרור ומשפחות הגיבורים שנפלו במערכות ישראל; עצרות מוקדמות לרגל חג הפורים – לעולים החדשים; מוקדי מגילה פומביים; פורים – הזדמנות לחיזוק הקשר עם התומכים והידידים; דגש מיוחד בשנה זו: – פורים ביום שישי – ערב שבת ו"פורים המשולש"; פעילות מיוחדת באיזור הדרום, לאור המצב הבטחוני; דיון להעלאת רעיונות נוספים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.