מערכת COL | יום כ"ט אדר א ה׳תשס״ח 06.03.2008

שימו לב: הצעת חוק לפורים - מאסר למוכרי נפצים

משנכנס אדר מרבים בשמחה ובניפוץ חזיזים, אבל הצעת חוק שאושרה אתמול בכנסת בקריאה טרומית קובעת עונש של עד שבע שנות מאסר למי שייבא או ימכור חזיזים ושלוש שנות מאסר למי שירכוש או יחזיק ברשותו חזיז ■ את הצעת החוק יזם ח"כ משה גפני (יהדות התורה‭33 .(‬ ח"כים תמכו בה ואיש לא התנגד לה. ח"כ גפני הסביר כי הצעת החוק נועדה להילחם בתופעה הרווחת של שימוש מוגבר בנפצים, חזיזים, זיקוקין ובצעצועים מסוכנים דווקא לקראת חג הפורים, למרות שהמציאות מלמדת כי לא מדובר במשחק ילדים אלא בסכנת נפשות של ממש  כל הפרטים לא מנפצים את שמחת הפורים
שימו לב: הצעת חוק לפורים - מאסר למוכרי נפצים
משחק מסוכן מאוד, נפצים וחזיזים
משנכנס אדר מרבים בשמחה ובניפוץ חזיזים, אבל הצעת חוק שאושרה אתמול בכנסת בקריאה טרומית קובעת עונש של עד שבע שנות מאסר למי שייבא או ימכור חזיזים ושלוש שנות מאסר למי שירכוש או יחזיק ברשותו חזיז.

את הצעת החוק יזם ח"כ משה גפני (יהדות התורה‭33 .(‬ ח"כים תמכו בה ואיש לא התנגד לה. ח"כ גפני הסביר כי הצעת החוק נועדה להילחם בתופעה הרווחת של שימוש מוגבר בנפצים, חזיזים, זיקוקין ובצעצועים מסוכנים דווקא לקראת חג הפורים, למרות שהמציאות מלמדת כי לא מדובר במשחק ילדים אלא בסכנת נפשות של ממש.

"הצעת החוק החדשה באה לקבוע כי מדוב בר בעבירה פלילית‭,"‬ הסביר גפני, "את החוק יצב טרכו לאכוף שוטרים והעונשים שאני מבקש לקב בוע יהיו כבדים ביותר ואולי כך נוכל למגר את התופעה‭."‬

הממשלה אינה תומכת בהצעה, אולם ח"כ גפני מקווה לשכנע גם את השרים לתמוך בה, במהלך החקיקה. עם זאת ספק אם ניתן יהיה להכניס את החוק לספר החוקים של מדינת ישראל עוד לפני חג הפורים הקרוב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.