מערכת COL | יום ל' אדר א ה׳תשס״ח 07.03.2008

בלו הוריזונטה צועדת לדרך חדשה

בית-חב"ד בלו הרויזונטה, ברזיל, בראשות השליח הרב ניסים קטרי, רכש באחרונה שטח עליו יבנה משכן חדש אשר יענה לצרכי הקהילה ■ שמו של בית-חב"ד יקרא "בית-חב"ד רפפורט" על-שם קרוביהם של משפחת פרמינגער אשר גרו בבלו הוריזונטה ולא זכו להיפקד בבנים ■ בראשית השבוע נערכה הנחת אבן-הפינה לקראת הבנייה: "מעמד זה הינו רק מהסימנים הראשונים של מהפכה של ממש המתחוללת בקהילה", אומר הרב קטרי ל-COL לסיפור המלא
בלו הוריזונטה צועדת לדרך חדשה
בית-חב"ד בלו הרויזונטה, ברזיל, בראשות השליח הרב ניסים קטרי, רכש באחרונה שטח עליו יבנה משכן חדש אשר יענה לצרכי הקהילה.

השטח החדש שוכן באיזור מבנה בית-חב"ד הנוכחי שהוקם לפני 15 שנה ונתרם על-ידי הגביר ישראל וזוגתו יהודית פרמינגער, יהודים מבלו הוריזונטה.

שמו של בית-חב"ד יקרא "בית-חב"ד רפפורט" על-שם קרוביהם של משפחת פרמינגער אשר גרו בבלו הוריזונטה ולא זכו להיפקד בבנים. בית זה ישמש לזיכרון בהיכל ה' בשבילם.

השליח הרב קטרי פועל בעיר בלו הוריזונטה, בירת מדינת מינס ג'ראיס במרכז ברזיל, מזה עשרים ואחד שנה. הקהילה היהודית בבלו הוריזונטה מונה כ-2000 יהודים. "זאת הפעם הראשונה שבונים מוסד יהודי בעיר זו", אומר הרב קטרי ל-COL. לדבריו, "ההתבוללות היא הבעיה העיקרית והאתגר הכי חשוב של בית-חב"ד אשר מפנה את תשומת-ליבו במיוחד לצעירי הקהילה. בניית בית חדש בוודאי תסייע לבית-חב"ד למשוך אליו עוד יותר אנשים וצעירים בכלל".

בראשית השבוע, הונחה אבן-הפינה בנוכחותם של מכובדי וראשי הקהילה. "ללא ספק, מעמד זה הינו רק מהסימנים הראשונים של מהפכה של ממש המתחולל בקרב הקהילה היהודית", אומר הרב קטרי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.