מערכת COL | יום כ"ז אדר א ה׳תשס״ח 04.03.2008

מבנה חדש למרכז קהילתי של חב"ד באספן, קולרדו

בקיץ הבא ייחנך מרכז חב"ד חדש באספן, קולרדו, בסגנון כפרי התואם לאזור ובקירוב מקום למגורי התושבים היהודים, שיכיל גן ילדים, מרכז תוכניות לנוער ולמבוגרים, אולם, מרכז אירוח, מטבח כשר ומקווה ■ הצורך להקמת מבנה גדול התעורר מהגידול המרשים של מספר היהודים המשתתפים בארועי בית הכנסת בראשות השליח הרב מנדל מינץ ■ הקמת המבנה החדש שהתאפשר עם שיתוף פעולה של הקהילה יעלה כ 22 מליון דולר ויתבצע במשך כשנה וחצי. מחצית מהסכום הנדרש כבר נאסף לסיפור המלא
מבנה חדש למרכז קהילתי של חב
בקיץ הבא ייחנך מרכז חב"ד חדש בסגנון כפרי התואם לאזור ובקירוב מקום למגורי התושבים היהודים, שיכיל גן ילדים, מרכז תוכניות לנוער ולמבוגרים, אולם, מרכז אירוח, מטבח כשר ומקוה.

הרב מנדל מינץ, המנהל את מרכז חב"ד בעמק אספן אמר שהקמת המבנה החדש עשויה לחזק את הקהילה בדרכים רבות, וציין את ההתפתחות בהשוואת מימדיו לאלו של בית חב"ד המקורי שהתקיים בשטח של 65 מ"ר בתוך בניין רב קומות.

הצורך להקמת מבנה גדול התעורר מהגידול המרשים של מספר היהודים המשתתפים בארועי בית הכנסת. הקמת המבנה החדש שהתאפשר עם שיתוף פעולה של הקהילה יעלה כ 22 מליון דולר ויתבצע במשך כשנה וחצי. מחצית מהסכום הנדרש כבר נאסף.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.