מערכת COL | יום כ"ז אדר א ה׳תשס״ח 04.03.2008

מה לתמונה של הרבי במזרח בית-כנסת?

לידי מערכת COL הגיעה תמונה מבית הכנסת המכונה "בית מדרש חסידי חב"ד משיח צדקנו" ברחוב זינגר קרית ביאליק, אשר צולמה ביום ראשון השבוע. בתמונה ניתן לראות תמונה ענקית של הרבי התלויה לא על קיר צדדי בבית הכנסת, אלא על כותל המזרח לצד ארון הקודש ■ הרב דוד דרוקמן, רב העיר קרית מוצקין, המכהן גם כרב חסידי חב"ד בקריות ל-COL: "הופתעתי, ואם כך הם פני הדברים, אין לבית הכנסת הזה כפי שהוא כיום שום שייכות לחב"ד. נקודה" לסיפור המלא
מה לתמונה של הרבי במזרח בית-כנסת?
תמונה של הרבי התלויה על כותל המזרח לצד ארון הקודש ● צילום: COL
לידי מערכת COL הגיעה תמונה מבית הכנסת המכונה "בית מדרש חסידי חב"ד משיח צדקנו" ברחוב זינגר קרית ביאליק, אשר צולמה ביום ראשון השבוע. בתמונה ניתן לראות תמונה ענקית של הרבי התלויה לא על קיר צדדי בבית הכנסת, אלא על כותל המזרח לצד ארון הקודש.

ביקשנו את תגובתו של הרב דוד דרוקמן, רב העיר קרית מוצקין, המכהן גם כרב חסידי חב"ד בקריות, והנה היא לפניכם:

"הופתעתי ממה שאתה מספר לי", פותח הרב דרוקמן ואומר: "קודם כל יודגש: אם כך הם פני הדברים, אין לבית הכנסת הזה כפי שהוא כיום שום שייכות לחב"ד. נקודה.

האמת היא שגם אני לא ידעתי שעד כדי כך דברים מגיעים. לא ביקרתי בבית הכנסת הזה מאז ג' תמוז תשנ"ד, כי היתה לי הרגשה לא טובה שאתקל שם בתופעות שיגרמו לי צער. מתברר, שאת שיגורתי אכן מתקיים. לתלות את תמונת הרבי בכותל המזרח ליד ארון הקודש, כלומר, בכיוון שאליו מתפללים, זה יותר משומו שמים!

כמי שמכיר את הלך הרוחות במובילי החוג הזה, זה לגמרי לא נעשה בתמימות, אצל המובילים עכ"פ מסתתרת מאחורי זה "פורים-תורה" שלימה, אידיאולגיה הזויה שאם זה לא היה כל כך טראגי היתה זאת יכולה להיות בהחלט סאטירה. בכל מקרה בודאי יש בזה סרך של עבודה זרה"

להבדיל מהמובילים – המובלים הינם ציבור קטן יחסית של מתקרבים תמימים, שמסתבר שכשם שבחייהם החילוניים היה אפשר ללמד עליהם זכות שהיו "תינוקות שנישבו" גם עתה מתחת לעטיפה החבדי"ת של סירטוק עם גארטל שהלבישו עליהם, הם עדיין בבחינת "תינוקות שנשבו" שלא שנו ולא למדו ושעומדים לצערנו תדיר תחת מיתקפה פסיכולוגית ודמגוגית של ציטוטי חצאי אמיתות ושיברי רעיונות שמוצאים מהקשרם, ואינני רוצה להאריך בדבר המצער.

למותר לציין, שכשם שאין לנחנחי"ם למשל שייכות לחב"ד, גם לבית הכנסת הזה אין שייכות לחב"ד. מן הראוי לציין ולהדגיש, כי יודע אני שגם אלה המכונים משיחיסטים, מסתייגים מזה באופן ברור".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.