מערכת COL | יום כ"ז אדר א ה׳תשס״ח 04.03.2008

חברת קונגרס: "שהעולם לא יטיף לישראל"

"אין לאף מדינה זכות להגיע למדינת ישראל כיצד ואיך להתנהג. מה שישראל עושה כעת - זה צעד הגנתי בכדי למנוע פגיעה באזרחיה החפים מפשע" - כך אמרה חברת הקונגרס, יוואט קלארק במהלך פגישה שקיימה עם נציגי השכונות החרדיות בניו-יורק, ובתוכם עם נציגי שכונת קראון-הייטס ■ הפגישה נערכה בקולג' דתי בפלטבוש, בראשותו של לאנדר דר, אוהד חב"ד ידוע שהשתתף בעבר בכינוס השלוחים העולמי ■ COL היה שם ומגיש דיווח וגלריית תמונות לסיפור המלא
חברת קונגרס:
"המציאות שונה מהדיווחים". מרת קלארק בנאומה ● צילומים: אלי קאהן, COL

מאת מנחם כהן, כתב COL בניו-יורק

פגישה מיוחדת בין נציגי ועסקני הציבור החרדי בניו-יורק לבין חברת הקונגרס האמריקני, מרת יוואט קלארק, נערכה אתמול (ראשון) בקולג' דתי בפלטבוש, בראשותו עומד לאנדר דר, אוהד חב"ד ידוע, שהשתתף בעבר בכינוס השלוחים העולמי וגם ביקר אצל הרבי מספר פעמים.

"טרחתי במיוחד להגיע לפגישה בשביל מרת קלארק הדואגת רבות לאינטרסים של הציבור שלנו", אמר מר לאנדר, בקולו החלוש.

בין הנציגים נראו גם עסקנים משכונת קראון-הייטס בניו-יורק: ר' חנינא שפערלין ור' לייביש נאש מ'ועד הקהל', הרב שיע העכט ממוסד 'של"ה', הרב שמואל לייט, הרב סימון יעקבסאן, הגב' שרה לבקובסקי מ'מכון-חנה'. כמו-כן נכח יועצה האישי, חסיד חב"ד, ר' אלי סלווין מקראון-הייטס.

החלק המרכזי של הפגישה, היה נאומה של מרת קלארק. כשברקע הדיווחים שמגיעים ממנהיגי העולם הקוראים לישראל למתן את תגובותיה כלפי הערבים, אמרה קלארק בצורה תקיפה: "אין לאף מדינה זכות להגיע למדינת ישראל כיצד ואיך להתנהג. מה שישראל עושה כעת - זה צעד הגנתי בכדי למנוע פגיעה באזריחה החפים מפשע".

במהלך דבריה היא סיפרה על ביקורה בישראל, שם נקלעה לזירת פיגוע בתל-אביב. "מאז הבנתי כמה שונים הדיווחים בתקשורת למציאות בשטח", אמרה. היא הבטיחה לעמוד על המשמר ולעמוד לצד תושבי ישראל בכל הזדמנות שתהיה לה.

חלק נוסף בדבריה, היא הקדישה לקשיים של המשפחות ברוכות הילדים במשפחות החרדיות. "אני יסייע למאבק בשביל העזרה הכלכלית למשפחות אלו", אמרה וסחפה מחיאות כפיים מהנציגים החרדים.

היא דיברה על שיתוף-הפעולה שיש לה עם שכונת קראון-הייטס, באמצעות ר' חנינא שפערלין.

בסיום דבריה, הוענק לה תעודת הוקרה על פועלה למען הציבור הדתי והחרדי בניו-יורק.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.