מערכת COL | יום כ"ה אדר א ה׳תשס״ח 02.03.2008

למוסדות חב"ד באשקלון דרוש מיגון מיידי

הנהלת אגודת חב"ד אשקלון שלחה מכתב בהול לראש העיר ולגורמי פיקוד העורף על כך שילדי מוסדות חב"ד חשופים לירי טילים, עקב כך שחלק ממוסדות החינוך נמצאים במבנים לא ממגונים ■ לפי חוות דעת של קצין בטחון של מוסדות החינוך ופיקוד העורף: "תקרת בית הספר חשופה ומבנה בית ספר חב"ד הוא המסוכן ביותר מבין כל מוסדות החינוך באזור, ובשעת נפילת טילים יש להיכנס מתחת השולחנות". לפי בדיקת השליח הרב מנחם ליברמן, עלות המיגון היא 93,750 ₪ ■ על אף ההוצאה הגדולה והבלתי צפויה, חברי הנהלת אגודת חב"ד נחושים לעשות כל מאמץ למען שלומם ביטחונם וחינוכם של ילדי המוסדות  לסיפור המלא ולגלריית תמונות   
למוסדות חב
הרב ליברמן (משמאל) בוחן את תיקרת בית הספר שאיננה ממוגנת (צילום: COL)
הנהלת אגודת חב"ד אשקלון שלחה מכתב בהול לראש העיר ולגורמי פיקוד העורף על כך שילדי מוסדות חב"ד חשופים לירי טילים, עקב כך שחלק ממוסדות החינוך נמצאים במבנים לא ממגונים.

הרב שרון כהן מנהל גני חב"ד שחושש לילדי הגנים יעביר 5 גני ילדים למקומות ממוגנים. לבית ספר "אור מנחם" וישיבת חב"ד אשקלון הנמצאים במבנה עם גג עשוי מפח דרוש מיגון מיידי.

לפי חוות דעת של קצין בטחון של מוסדות החינוך ופיקוד העורף: "תקרת בית הספר חשופה ומבנה בית ספר חב"ד הוא המסוכן ביותר מבין כל מוסדות החינוך באזור, ובשעת נפילת טילים יש להיכנס מתחת השולחנות". לפי בדיקת השליח הרב מנחם ליברמן, עלות המיגון היא 93,750 ₪ .

על אף ההוצאה הגדולה והבלתי צפויה, חברי הנהלת אגודת חב"ד נחושים לעשות כל מאמץ למען שלומם ביטחונם וחינוכם של ילדי המוסדות.

לסיוע ותרומות למיגון מוסדות חב"ד: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.