מערכת COL | יום כ"ה אדר א ה׳תשס״ח 02.03.2008

בית חב"ד נס ציונה למען ניצולי השואה

כבר למעלה מ-3 שנים פועלת עמותת בית חב"ד נס ציונה למען רווחתם של ניצולי שואה נצרכים המתגוררים ברחבי נס ציונה. החודש חברו, תוך יוזמה מקורית של פעילי הארגון לפרוייקט סיוע מורחב המופעל ע"י ארגון לתת למען ניצולי השואה. יחדיו, נוכל מעתה לסייע עוד יותר לאוכלוסיה חשובה זו  לסיפור המלא
בית חב

פעלו של בית חב"ד נס ציונה למען ניצולי שואה בעיר כבר מזמן הפך לשם דבר. העמותה דואגת כבר למעלה משלוש שנים לליווי צמוד של ניצולי השואה, הכוונה בנוגע לזכויותיהם, מחלקת להם סלי מזון ומציעה ארוחות חמות.

עד עתה נאלצו הקשישים להגיע אל מתחם בית חב"ד על מנת לקבל את העזרה והסיוע. כבר חודשים ארוכים נעשו מאמצים רבים על ידי פעילי הארגון להקל על הקשישים, למצוא פתרונות הגעה אל בתיהם ולהרחיב עוד יותר את תחומי הסיוע המוענק. כעת יצא הדבר מן הכח אל הפועל.

כאחת מעמותות המזון הפועלת בשיתוף פעולה צמוד עם ארגון "לתת" הארצי לסיוע הומניטרי ישראלי, יזמה עמותת בית חב"ד חיבור נוסף אל חברתה הארצית גם בתחום זה. החל מהחודש יחולקו חבילות המזון לניצולי השואה של נס ציונה בסיוע מתנדבי "לתת" שיגיעו אל בתי הניצולים ויעבירו להם ישירות את חבילות המזון. מעבר להעברת החבילות, יקל הדבר על קשר אישי עם הניצולים, התעמקות בצרכיהם היחודיים ונסיון להרחיב את קשת הסיוע המוענק.

החודש, כפיילוט ראשוני של שיתוף הפעולה, הגיעו מתנדבים לכ-70 מתוך למעלה מ-200ניצולי השואה הנעזרים בסיוע בית חב"ד נס ציונה. בתקווה שהמיזם יצליח ויפרח, שואפים פעילי הארגונים להגדיל את הסיוע ולהגיע אל כל האוכלוסיית הקשישים במהלך החודשים הקרובים.

אמש (חמישי) הגיעו אל מתחם בית חב"ד נס ציונה עשרות מתנדבים נציגי בנקים וחברות היי טק איזוריות, כדי להתנדב במיזם החיוני. מלכה שחם, מנהלת הפרוייקט בבית חב"ד נס ציונה ומלווה את ניצולי השואה זה כבר למעלה מ-3 שנים, בירכה את המתנדבים ואורחי ארגון לתת במתחם בית חב"ד נס ציונה. לירון יוחאי, מנהלת הפרוייקט בארגון "לתת", והרכזים, שרי אמרוסי-ישי ונבות לבקוביץ קיבלו את פני המתנדבים והעבירו להם תדריך ראשוני על הפעילות. בתום ההדרכה יצאו המתנדבים אל הדרך, מצויידים בארגזי מצרכים, טפסים ראשוניים והרבה מוטיבציה.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.