מערכת COL | יום כ"ג אדר א ה׳תשס״ח 29.02.2008

הטילים נופלים באשקלון, שלוחי חב"ד מסייעים ומעודדים

העיר אשקלון צורפה רשמית לחזית הלחימה בדרום, וחיילי פיקוד העורף מנחים את תושבי אשקלון על צעדי ההתגוננות הנדרשים בעת השמעת אזעקת "צבע אדום" בעיר ■ תושבי העיר, שהותקפה ביום רביעי וחמישי בירי טילים מרצועת עזה המומים וכועסים. כ-70 פצועי חרדה ושמונה פצועים אושפזו בבית הרפואה ברזליאי באשקלון ■ בית חב"ד באשקלון בהנהלת השליח הרב מנחם מענדל ליברמן, יחד עם מתנדבים מבקרים בבית הרפואה ובבתי אבות, ומחזקים את התושבים, את אנשי הרפואה וכוחות ההצלה והביטחון  לסיפור המלא ולגלריית תמונות  
הטילים נופלים באשקלון, שלוחי חב
השלוחים מעודדים בביקור בבית באשקלון שנפגע מקאסם (צילום: COL)

העיר אשקלון צורפה רשמית לחזית הלחימה בדרום, וחיילי פיקוד העורף מנחים את תושבי אשקלון על צעדי ההתגוננות הנדרשים בעת השמעת אזעקת "צבע אדום" בעיר.
חיילי בסיס ההדרכה של הפיקוד תלו מודעות וחילקו לתושבים אגרות בהן הסברים כיצד להתנהג בשעת חירום, כאשר ההנחיה המרכזית היא לתפוס מחסה בממ"ד או בחדר פנימי ממוגן.

תושבי העיר, שהותקפה ביום רביעי וחמישי בירי טילים מרצועת עזה המומים וכועסים. כ-70 פצועי חרדה ושמונה פצועים אושפזו בבית הרפואה ברזליאי באשקלון.
בית חב"ד באשקלון בהנהלת השליח הרב מנחם מענדל ליברמן, יחד עם מתנדבים מבקרים בבית הרפואה ובבתי אבות, ומחזקים את התושבים, את אנשי הרפואה וכוחות ההצלה והביטחון.

השלוחים המכהנים כרבנים בבתי כנסיות באשקלון, קראו לחברי הקהילה לבצע את ההכנות לשבת מתוך שמחה ובטחון ולקיים את התפילות והשיעורים כרגיל.

אמש (חמישי), התקיימה התוועדות מיוחדת בישיבת חב"ד אשקלון, אנ"ש והשלוחים התוועדו וקיבלו החלטות מעשיות כיצד יש לפעול במצב החדש.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.