מערכת COL | יום כ"ג אדר א ה׳תשס״ח 29.02.2008

מעיינותיך לפורים ● להורדה

חוברת מעיינותיך מס' 16 שיוצאת לאור בימים אלו ע"י 'תורת חב"ד לבני הישיבות' תופץ באלפי עותקים בישיבות ההסדר, בכוללים ובמדרשות. הביקוש בציבור החרדי לחוברת מעיינותיך הולך וגדל והיא תחולק באלפי עותקים גם בישיבות וכוללים חרדיים ■ במרכז הגיליון מאמר מרתק במיוחד מהרב יואל כהן על חג הפורים, בו הוא גם מתאר את ההרגשה המיוחדת בהתוועדויות פורים אצל הרבי ואת עבודת ה' הנדרשת בפורים אשר באה לידי ביטוי במצוות החג  לידיעה בהרחבה
מעיינותיך לפורים ● להורדה

 חוברת מעיינותיך מס' 16 שיוצאת לאור בימים אלו ע"י 'תורת חב"ד לבני הישיבות' תופץ באלפי עותקים בישיבות ההסדר, בכוללים ובמדרשות. הביקוש בציבור החרדי לחוברת מעיינותיך הולך וגדל והיא תחולק באלפי עותקים גם בישיבות וכוללים חרדיים.
במרכז הגיליון מאמר מרתק במיוחד מהגה"ח ר' יואל כהן על חג הפורים, בו הוא גם מתאר את ההרגשה המיוחדת בהתוועדויות פורים אצל הרבי ואת עבודת ה' הנדרשת בפורים אשר באה לידי ביטוי במצוות החג.

הגליון כולו מתאפיין בריכוז חומרים מעניינים אותנטיים של חסידות והדרכותיה שאינם נגישים דיים לכלל הציבור התורני. כך נמצא בגיליון התוועדות עם הרב חיים שלום דייטש, קטעים ממכתבי החסיד ר' אברהם חיים רוזנבוים ועוד ועוד.

מלבד הפצה רחבה ביותר בישיבות גבוהות, הסדר, כוללים, גרעינים תורניים ומדרשות, תחולק החוברת באלפי עותקים בציבור החרדי.
 
בירושלים ובני ברק ההפצה מתקיימת ע"י פעילי 'תורת חב"ד לבני הישיבות' יחד עם אנשי 'היכל מנחם', 'צדקת ישראל', 'המרכז להפצת החסידות', 'אור החסידות', 'המאור שבתורה' ואירגונים נוספים. באשדוד, מודיעין עילית, בית שמש ואלעד ישנם יותר מ-1000 קוראים קבועים של מעיינותיך שמחולק להם על ידי מפיצי החסידות במקומות אלו.

להורדת הקובץ: לחצו כאן
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.