מערכת COL | יום כ"ב אדר א ה׳תשס״ח 28.02.2008

תוכנית הרדיו השבועית של חב"ד דימונה עולה לרשת

זהו אולי שיעור החסידות הגדול בארץ, אלפי מאזינים קבועים לתכנית הרדיו השבועית של חב"ד בדימונה, שעה של פרשת השבוע החסידית, מעכשיו גם ■ מעכשיו תוכלו להאזין גם באינטרנט לתכנית הרדיו השבועית של בית חב"ד בדימונה "שולחן שבת" המוגשת על יד מנהל בית חב"ד הרב ישראל גליס ועוזרו הרב ניסים חמו ■ התכנית מוגשת מידי יום שישי במשך שעה, מהשעה 11:00 ועד השעה 12:00 ברדיו המקומי, רדיו שאהוד מאד על תושבי העיר לסיפור המלא
תוכנית הרדיו השבועית של חב
זהו אולי שיעור החסידות הגדול בארץ, אלפי מאזינים קבועים לתכנית הרדיו השבועית של חב"ד בדימונה, שעה של פרשת השבוע החסידית, מעכשיו גם באינטרנט.

מעכשיו תוכלו להאזין גם באינטרנט לתכנית הרדיו השבועית של בית חב"ד בדימונה "שולחן שבת" המוגשת על יד מנהל בית חב"ד הרב ישראל גליס ועוזרו הרב ניסים חמו.

התכנית מוגשת מידי יום שישי במשך שעה, מהשעה 11:00 ועד השעה 12:00 ברדיו המקומי, רדיו שאהוד מאד על תושבי העיר.

במהלך התכנית זוכים המאזינים למטעמי שבת משיחותיו של הרבי על פרשיות השבוע, מטעמים קצרים ומתומצתים, אמרות חסידיות, שירים וברכות של מאזינים.

הרב ישראל גליס מספר: "מנהלות בתי ספר, עובדות עירייה, עובדות הבנקים ותושבים רבים שמדווחים על היותם מאזינים "מכורים". גם מנהלת הרדיו שהינה המאזינה הנאמנה ביותר של התכנית לא מפספסת אף תכנית, מתקשרת לתכנית... מידי יום שישי לשאול ולחדד. לא האמנו כמה אחוזי האזנה יש לתכנית, מאז שהתכנית עלתה לאוויר קשה ללכת ברחוב, כולם אומרים תודה. המעניין הוא שגם מי שלא מכיר אותנו עוצר אותנו ברחוב לומר תודה על תכנית מרתקת כשרק שומע אותנו מדברים ומזהה את הקול".

מעכשיו ניתן להאזין לתכנית באינטרנט בכתובת: mms://106.no-ip.org

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.