מערכת COL | יום כ"ב אדר א ה׳תשס״ח 28.02.2008

הושקה החוברת "פורים עם חב"ד"

חברת ההוצאה לאור החבדי"ת "חזק", המתמחה בהפקות דפוס להפצת יהדות וחסידות על ידי שלוחים ובתי חב"ד בעולם – השיקה השבוע את החוברת "פורים עם חב"ד" ■ החוברת כוללת את המגילה בפורמט מהודר, בשילוב ביאורים, מנהגים ואיורים ■ "החוברת נערכה ועוצבה על-פי בקשותיהם של שלוחים ברחבי העולם, וללא ספק היא תשמש ככלי עזר להעביר את המסר החב"די בחג הפורים הבעל"ט", אומר הרב אליהו וילהלם, מנהל "חזק" לסיפור המלא
הושקה החוברת
בשורה טובה ל"שלוחים": "חזק", חברת ההו"ל החב"דית שהפיקה בשנה שעברה את ההגדה של פסח "ליל הסדר עם חב"ד", ממשיכה להפתיע בהשקת חוברת איכותית בפורמט מהודר לכבוד חג הפורים. החוברת – "פורים עם חב"ד" – כוללת "מגילת אסתר" מסורתית, והיא מעוצבת בעיצוב מרהיב, בשילוב יצירות פאר אומנותיות מרתקות, הממחישות דמויות ואירועים מרכזיים בסיפור המגילה.

כמה חידושים עיקריים בחוברת החדשה:

לכל אורכה של המגילה, מובא "הפירוש המשולב" – פירוש המוגש בסגנון רהוט ושווה לכל נפש, המספר את סיפור המגילה בשפה קלילה תוך שימוש בטקסט המקורי של המגילה אך בשילוב משפטי קישור והסבר. פירוש זה מוביל את הקורא בכל פרטי סיפור המגילה ומשמעויותיו העמוקות, כמסגרת עלילה רצופה אחת, תוך ציון לוח זמנים של האירועים המתרחשים. על ה'פירוש המשולב' עמלו צוות תלמידי חכמים, בייעוץ והכוונת גדולי רבני חב"ד.

כמו-כן, על הגיליון משובצים עשרות "פניני חסידות", שבהם מסרים ו"ביאורי מגילה" עמוקים על פי דא"ח, מתורתו של הרבי ושל רבותינו נשיאנו, וגם הם מוגשים בתמציתיות, בשפה ברורה, ובצמידות לפסוקים עליהם הם נאמרו.

מדור נוסף בחוברת החדשה: "הלכות ומנהגי חב"ד", ובו כל ההלכות ומנהגי חב"ד, מנהגי הרבי והוראותיו הקדושות – הקשורות לחודש אדר ולחג הפורים.

ניתן להשיג כעת את החוברת – במהדורה העברית או זו הרוסית –בכל מוקדי המכירה של ספרי חב"ד, והכל במחיר של "משלוח מנות"... מחירים מוזלים במיוחד ינתנו לשלוחים ולזקוקים לכמויות לצורך "תשורות" בשמחות ואירועים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.