מערכת COL | יום כ"ב אדר א ה׳תשס״ח 28.02.2008

"נאמני תורה ועבודה" מציגים: השלוּחים

תנועות התשובה בציונות הדתית כבר אימצו את הפטנט החב"די בהצבת דוכני תפילין בריכוזים חילוניים – כעת יש מי שמבקש להעתיק גם את המודל המוצלח של בתי חב"ד שפועלים בכל הערים בעולם להפצת תורת החסידות. תנועת נאמני תורה ועבודה יוזמת מהלך למינוי עשרות שליחים שיפעלו מטעמה בריכוזי הציונות הדתית ברחבי הארץ ותדאג להפצת הערכים המזוהים עימה ■ על פי ההצעה תמנה התנועה עשרות נציגים אזוריים. כל אחד מהם ירכז את הפעילות בנושא ויהיה כתובת לתלונות בעניין מתושבי האזור לסיפור המלא
תנועות התשובה בציונות הדתית כבר אימצו את הפטנט החב"די בהצבת דוכני תפילין בריכוזים חילוניים – כעת יש מי שמבקש להעתיק גם את המודל המוצלח של בתי חב"ד שפועלים בכל הערים בעולם להפצת תורת החסידות. תנועת נאמני תורה ועבודה יוזמת מהלך למינוי עשרות שליחים שיפעלו מטעמה בריכוזי הציונות הדתית ברחבי הארץ ותדאג להפצת הערכים המזוהים עימה.

על פי ההצעה תמנה התנועה עשרות נציגים אזוריים. כל אחד מהם ירכז את הפעילות בנושא ויהיה כתובת לתלונות בעניין מתושבי האזור. במקביל תמונה ועדה עליונה של רבנים ואנשי חינוך שתפעל לטיפול בפניות שיצטברו ולהענקת ייעוץ בתחומי המינהל החינוכי, התקציב, המשפט והתקשורת.

בשבועות הקרובים תפרסם התנועה בביטאון "דעות" ובעלון "עת לדרוש" קריאה לציבור להירתם ולהתנדב למשימה. "אנו מביטים בדאגה על תופעות של הסתגרות, אליטיזם ואי קבלת תלמידים על רקע סוציו אקונומי", נכתב במודעה, "בתי ספר, סניפי תנועות נוער, ישיבות ועוד, עוברים לקו הלכתי נוקשה ומחמיר המרוחק ומנוכר לערכי תורה ועבודה ולרוח ההלכה כפי שאנו תופסים אותה".

יוזמי המהלך אומרים כי הכוונה היא ליישם את ערכי תורה ועבודה בכל התחומים, אך מודים כי עיקר הפעילות תתמקד בתחום החינוך בניסיון לבלום את התרבות בתי הספר הפרטיים ואת הפיכתה של בני עקיבא לתנועה נפרדת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.