מערכת COL | יום כ"ב אדר א ה׳תשס״ח 28.02.2008

ערב חינוך במוסדות חב"ד באלעד

קהל גדול של חסידי חב"ד מתושבי העיר אלעד, השתתף ביום ראשון י"ט אדר א' בכנס מיוחד בנושא חינוך שאורגן ע"י מוסדות חב"ד בהשתתפות המרא דאתרא של הקהילה הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי והרב מנחם מענדל גלוכובסקי סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד באה"ק ורב קהילת חב"ד ברחובות * הרב גלוכובסקי דיבר על החשיבות הרבה של מתן עידוד ודברי שבח לילד על פעולותיו, דבר המחזק את ביטחונו העצמי של הילד וגורם להמשך מוטיבציה ולעשייה חיובית, כמו גם את הצורך להעניק לילד יחס אוהב ומכבד ולחוות איתו את חוויותיו ברמתו הוא.
ערב חינוך במוסדות חב
קהל גדול של חסידי חב"ד מתושבי העיר אלעד, השתתף ביום ראשון י"ט אדר א' בכנס מיוחד בנושא חינוך שאורגן ע"י מוסדות חב"ד בהשתתפות המרא דאתרא של הקהילה הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי והרב מנחם מענדל גלוכובסקי סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד באה"ק ורב קהילת חב"ד ברחובות.

בתחילת הערב הוקרנה ע"ג מסך וידאו שיחת קודש מהרבי אודות המסופר בגמרא על רבי יהושע בן חנניה שאמו לקחה אתו בעודו תינוק בעריסה לבית המדרש בשיחה מדגיש הרבי את חשיבות החינוך מהגיל הקטן ביותר.

לאחר מכן נשא דברים רב הקהילה הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי אשר ברך את המשתתפים ואת הנהלת המוסדות על ההשקעה הגדולה.

ההרצאה המרכזית נמסרה ע"י הרב מנחם מענדל גלוכובסקי סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד באה"ק ורב קהילת חב"ד ברחובות פה מפיק מרגליות, אשר ריתק בדבריו את קהל השומעים אודות הדרך להצלחה בחינוך הילדים על טהרת הקודש.

בדבריו הדגיש הרב גלוכובסקי את החשיבות הרבה של מתן עידוד ודברי שבח לילד על פעולותיו, דבר המחזק את ביטחונו העצמי של הילד וגורם להמשך מוטיבציה ולעשייה חיובית, כמו גם את הצורך להעניק לילד יחס אוהב ומכבד ולחוות איתו את חוויותיו ברמתו הוא.

הרב גלוכובסקי העשיר את הקהל מניסיונו הרב בנושא תוך שילוב עובדות וסיפורים מאלפים מהרבי ומחייו האישיים. בסוף הערב נערך סימפוזיון בנושא, בהשתתפות הקהל אשר ניצל את ההזדמנות להצגת שאלות מגוונות בנושאים חינוכיים.

את הערב הנחה בטוב טעם ובכישרון רב שליח הרבי משפיע בישיבת חב"ד באלעד הרב חיים זקלס.

הקהל הרב שנכח במקום ביקש להודות להנהלת המוסדות על ארגון הערב המוצלח תוך תקווה להמשך פעילויות מסוג זה.

בתחילת ערב זה התקיימה ישיבה מיוחדת של הרב גלוכובסקי עם צוות המלמדים של הת"ת וצוות המורות בבית הספר לבנות, במהלכה נידונו בהרחבה נושאים חינוכיים שונים המעסיקים את הצוות בעבודת הקודש.

מארגני האירוע מציינים את תרומתם של ר יודי ריבקין וחברת קול שר על תרומתם החשובה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.