מערכת COL | יום כ"ב אדר א ה׳תשס״ח 28.02.2008

רב חב"די יתמנה כצ'פליין למדינת ג'ורגי'ה

ביום ראשון הבא יקבל הרב זלמן ליפסקר, מנהל בית חב"ד באוניברסיטת אמורי, מינוי רשמי כצ'פליין של מדינת ג'ורגי'ה. מינוי זה, שהוא השני שבו התמנה רב חב"די במערכות הגנה מקומיות בארה"ב, יהיה מעמד היסטורי שבו ישרת לראשונה, צ'פליין יהודי, כרב בקרב כוחות ההגנה, הצבא, האוויר ומערכת ההגנה במדינת ג'ורג'יה ■ הרב ליפסקר ששירת כרב אזרחי בפורט בנינג במשך 5 שנים מתכונן אף להמשיך להיעזר במשאבים ושירותים של ארגון אלף על מנת לסייע למספר רב ככל שניתן של אנשי צבא יהודיים  כל הפרטים
רב חב
כתב COL

ביום ראשון הבא יקבל הרב זלמן ליפסקר, מנהל בית חב"ד באוניברסיטת אמורי, מינוי רשמי כצ'פליין של מדינת ג'ורגי'ה. מינוי זה, שהוא השני שבו התמנה רב חב"די במערכות הגנה מקומיות בארה"ב, יהיה מעמד היסטורי שבו ישרת לראשונה, צ'פליין יהודי, כרב בקרב כוחות ההגנה, הצבא, האוויר ומערכת ההגנה במדינת ג'ורג'יה.

מפקד הכללי של האזור, מייקל מקגין סיפר שכשידי סיפר לו שרב חסידי הצטרף לשורות מערכת ההגנה במדינת מרילנד, הוא התעניין על אפשרות לערוך מינוי כזה גם בג'ורג'יה ואותו ידיד קישר אותו עם ארגון 'אלף' המשרת חיילים יהודיים ברחבי העולם, וכתוצאה מאיתור רב מתאים למשרה, נמצא הרב ליפסקר. ארגון 'אלף' תמך הרב מבחינה כלכלית על מנת לרכוש את מדי הצבא והציוד שנדרש לו.

הרב ליפסקר ששירת כרב אזרחי בפורט בנינג במשך 5 שנים מתכונן אף להמשיך להיעזר במשאבים ושירותים של ארגון אלף על מנת לסייע למספר רב ככל שניתן של אנשי צבא יהודיים. הרב ליפסקר ישרת את החיילים היהודיים בקרב 13,500 הגדודים של המשמר הלאומי של ג'ורגי'ה ואת משפחותיהם.

עם העסקתו של הרב ליפסקר התחייבו מעבידיו, המרבים בשבחו, לאפשר לו לגדל זקן ושער פנים. מעמד ההכתרה יתקיים במהלך טכס סיום בבניין מחלקת ההגנה של מדינת ג'ורגי'ה באטלנטה, ביום ראשון בצהריים. הרב ליפסקר הודה לממונים עליו שאישרו לו להשתתף באימונים ביום ראשון במקום בשבת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.