מערכת COL | יום כ"ב אדר א ה׳תשס״ח 28.02.2008

קבוצת נוער מבוקה רייטון, פלורידה ביקרה בקראון הייטס

קבוצת נוער מבוקה רייטון, הגיעה לקראון הייטס בלוויית הרב שמולי גוטניק על מנת לקיים את השבת הראשונה בחייהם בשכונת קראון-הייטס ■ הצעירים התפללו בליל שבת ב-770, נהנו מסעודת שבת בבית משפחת גוטניק ובילו שעות של התרוממות רוח בהתוועדות שנמשכה עד שעות הבוקר המוקדמות ■ הצעירים ביקרו גם בחדרו של הרבי ב-770, וכן ב'אוהל הק' שם כתבו פני"ם לרבי לסיפור המלא ולגלריית תמונות
קבוצת נוער מבוקה רייטון, פלורידה ביקרה בקראון הייטס
קבוצת נוער מבוקה רייטון, הגיעה לקראון הייטס בלוויית הרב שמולי גוטניק על מנת לקיים את השבת הראשונה בחייהם בשכונת קראון-הייטס. הצעירים הביטו בתדהמה בים של כובעים שחורים בתפילת ליל שבת ב-770, נהנו מסעודת שבת בבית משפחת גוטניק ובילו שעות של התרוממות רוח בהתוועדות שנמשכה עד שעות הבוקר המוקדמות.

כך נהנו הצעירים משבת מיוחדת עם מאכלי שבת טעימים ועם השראה מרשימה שהטביעה בהם את חותמה של קדושת השבת. לצד ביקורים באזורי התיור המפורסמים במנהטן, הגיעה הקבוצה גם למקומות בעלי משמעות יהודית יותר בקראון הייטס: חדרו של הרבי, מאפיית המצות ובחנות הסופר, שם התוודעו לנושאים הקשורים בהכנת תפילין מפי הרב שלמה קליין.

במאפיית המצות 'אלבני' השתתפו הצעירים בסדנאת הכנת אוזני המן, ולא עזבו את המקום ללא כיבוד מבעל המאפייה מרדכי קורולצקי, שגם חילק לנערים מטבעות לצדקה בתור 'שליח מצווה'.

בביקור מרגש באוהל כתבו הצעירים פ"נים לרבי, ולאחר מכן יצאו בדרכם חזרה דרומה עם הכרה ברורה שניתן ואפשר לנהל חיי מסורת משמעותיים גם בימינו אלו ואף ליהנות מזה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.