מערכת COL | יום כ' אדר א ה׳תשס״ח 26.02.2008

'מעיינותיך לצעירים' יחולק על ידי הר"מים בישיבות

הגיליון השני של 'מעיינותיך לצעירים' שיצא לאור היום ע"י השלוחי תורה ב'תורת חב"ד לבני הישיבות' הרב מנחם איתן והרב איל לוגסי, יחולק ביותר מ-100 ישיבות תיכוניות, תיכונים דתיים ואולפנות. העלון הקודם התקבל בהתלהבות רבה והתגובות עליו היו רבות מצד התלמידים ומחנכיהם. העלון הנוכחי מודפס ב-10,000 עותקים בתקווה שיספק את הביקוש הגדול ■ "לתלמידים בגיל זה חשוב מאוד להקפיד על צורת חלוקה רצינית ומרשימה על מנת שהחומר יהי' יקר בעיניהם ולא יתבזבז. בנוסף, חלק מהר"מים מעוניינים ללמוד עם התלמידים מתוך החוברת במהלך השיעור ולצורך זה חשוב שהחוברות יחולקו על ידם", מסביר הרב משה שילת מנהל 'תורת חב"ד לבני הישיבות' הפועל במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד בישראל לסיפור המלא
'מעיינותיך לצעירים' יחולק על ידי הר

הגיליון השני של 'מעיינותיך לצעירים' שיצא לאור היום ע"י השלוחי תורה ב'תורת חב"ד לבני הישיבות' הרב מנחם איתן והרב איל לוגסי, יחולק ביותר מ-100 ישיבות תיכוניות, תיכונים דתיים ואולפנות. העלון הקודם התקבל בהתלהבות רבה והתגובות עליו היו רבות מצד התלמידים ומחנכיהם. העלון הנוכחי מודפס ב-10,000 עותקים בתקווה שיספק את הביקוש הגדול.

העלון מוקדש כולו לנושא השמחה בעבודת ה' ומותאם לבני נוער ברמות שונות. בתוך הגיליון מאמר של אדמו"ר הזקן עם פירוש קל לצעירים על מנת שכל תלמיד יוכל ללמדו בכוחות עצמו. במרכז הגיליון ראיון מיוחד עם הרב עדין אבן ישראל.

ב-40 הישיבות בהם מלמדים ה'שלוחי תורה' יחולקו החוברות על ידם בתוך הכיתות. בישיבות ובמוסדות רבים נוספים תתקיים החלוקה על ידי הר"מים והמורים בלבד.

הרב משה שילת מנהל 'תורת חב"ד לבני הישיבות' הפועל במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד בישראל, אומר כי שלוחי התורה של תורת חב"ד, בחסות הנגיד החסידי ר' לוי לבייב ומשפחת ראהר, משנים את המפה בקרב בני הנוער הדתיים בישראל. כבר יותר מ-600 תלמידים לומדים חסידות בצורה מסודרת מידי שבוע.

הוא מסביר כי מתוך מחשבה על קהל היעד, החוברת מושקעת ואיכותית גם בצורתה החיצונית. "לתלמידים בגיל זה חשוב מאוד להקפיד על צורת חלוקה רצינית ומרשימה על מנת שהחומר יהי' יקר בעיניהם ולא יתבזבז. בנוסף, חלק מהר"מים מעוניינים ללמוד עם התלמידים מתוך החוברת במהלך השיעור ולצורך זה חשוב שהחוברות יחולקו על ידם".

הרב שילת מוסיף שההוצאה לאור במיוחד עבור נוער חשובה וחביבה בעיני הרבי כפי שניתן לראות, לדוגמה, באגרת ג'טז, בה מזרז הרבי לתרגם חוברות שיוצאות על ידי המרכז לענייני חינוך בשביל הנוער ומורה ש"השפה צריכה להיות בשביל הגיל המתאים היינו שלא לדבר גבוה גבוה, אבל לאידך גיסא בלי שגיאות בדקדוק וסגנון, ושיהי' הסגנון מושך את הלב של הנוער". הרבי מסיים ש"זהו ענין של פועל ממש, כי יש אצלי סכום מוקצב לענינים כמו אלו".

הגיליון יוצא לעילוי נשמת הרה"ח ר' אליהו ומרת רבקה לוין ע"ה, בסיוע בנם הרה"ח ר' שמואל ורעייתו איילה שיחיו לוין מנחלת הר חב"ד, מהידידים הבולטים של 'תורת חב"ד לבני הישיבות'.

להורדת הקובץ:
לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.