מערכת COL | יום כ' אדר א ה׳תשס״ח 26.02.2008

הוצאה מיוחדת למאמר 'וידעת מוסקבה'

בחלק ממסגרות הלימודים לתלמידי הישיבות שע"י ארגון 'מרכז ללימוד החסידות' הפועל תחת 'היכל מנחם' בירושלים, מתחילים ללמוד בימים אלו את המאמר 'וידעת מוסקבה' מכ"ק אדמו"ר הרש"ב נ"ע ■ לצורך כך הודפס המאמר ע"י מכון ההוצאה לאור של 'מרכז ללימוד החסידות', באותיות מאירות עינים, ובתוספת ביאורים וכותרות המוסיפות ביאור המקל על הלומד לסיפור המלא
הוצאה מיוחדת למאמר 'וידעת מוסקבה'
בחלק ממסגרות הלימודים לתלמידי הישיבות שע"י ארגון 'מרכז ללימוד החסידות' הפועל תחת 'היכל מנחם' בירושלים, מתחילים ללמוד בימים אלו את המאמר 'וידעת מוסקבה' מכ"ק אדמו"ר הרש"ב נ"ע.

לצורך כך הודפס המאמר ע"י מכון ההוצאה לאור של 'מרכז ללימוד החסידות', באותיות מאירות עינים, ובתוספת ביאורים וכותרות המוסיפות ביאור המקל על הלומד.
את המאמר ערך הרה"ח הרב יהודה כהן מהעורכים של ספרי מכון "היכל מנחם" בירושלים בראשות הרב יוסף יצחק הבלין, וכן עזר וסייע הת' אליעזר לייאנס.

בארגון שמים דגש מיוחד על כך שתורת החסידות תהיה מובנת ומוסברת לתלמידים הלומדים, לשם כך החל הארגון להדפיס את המאמרים הנלמדים בהוצאה חדשה בתוספת ביאורים.

הרב אליעזר ביכלר ממנהלי הארגון מוסר כי מאמר זה הוא הראשון בסדרת המאמרים העומדים לצאת לאור בקרוב, עבור התלמידים המשתתפים במסגרות הלימודים.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.