מערכת COL | יום כ' אדר א ה׳תשס״ח 26.02.2008

התקדמות בבניית ישיבת חב"ד ביתר עילית

בנין הישיבה שהחל בט"ו בשבט השנה, מתקדם בקצב, ועד סוף השבוע שחלף עבדו בקרקעית השטח ובעומקו, אך בתחילת השבוע יצקו את הבטון בכל השטח, והעבודות ממשיכות בעיצומן מעל פני הקרקע ■ גם האופטימיסטים שבקהילת חב"ד בעיר, מגלים התפעלות והתפעמות מקצב העבודה. כ-25 פועלים עובדים בקצב בכל יום מבוקר עד ערב, להשלים את המלאכה באופן שיוכלו לברך על המוגמר עד ר"ח אלול, תחילת זמן הלימודים של השנה הבעל"ט לסיפור המלא
התקדמות בבניית ישיבת חב
בנין הישיבה שהחל בט"ו בשבט השנה, מתקדם בקצב, ועד סוף השבוע שחלף עבדו בקרקעית השטח ובעומקו, אך בתחילת השבוע יצקו את הבטון בכל השטח, והעבודות ממשיכות בעיצומן מעל פני הקרקע.

גם האופטימיסטים שבקהילת חב"ד בעיר, מגלים התפעלות והתפעמות מקצב העבודה. כ-25 פועלים עובדים בקצב בכל יום מבוקר עד ערב, להשלים את המלאכה באופן שיוכלו לברך על המוגמר עד ר"ח אלול, תחילת זמן הלימודים של השנה הבעל"ט.

אגב, ראוי להזכיר את הסיוע המשמעותי של ראש העיר היוצא הרב יצחק פינדרוס שהוא מידידי הישיבה וראשיה, אשר תודות לעמלו ופועלו הרב בארץ ובחו"ל, ניתן היה לצאת לדרך ולהתחיל את הבנייה. אמנם המלאכה לא תמה והנהלת הישיבה מגייסת תורמים להשלמת הבנייה, שעלותה הסופית מסתכמת בכשתים וחצי מיליון דולר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.