מערכת COL | יום ט"ו אדר א ה׳תשס״ח 21.02.2008

ראש ממשלת ברנדנבורג ביקר במרכז חב"ד בברלין

ראש ממשלת ברנדנבורג, גרמניה, מטייס פלאצאק, הגיע השבוע לביקור מיוחד במרכז היהודי הגדול בברלין ונפגש עם השליח הרב יהודה טייכטל ואישים נוספים ■ מטרת הביקור הייתה חלוקת תעודות הצטיינות לבחורים הלומדים בישיבת ברלין וגם בכדי לעמוד מקרוב אחר הפעילות המיוחדת של חב"ד בעיר, בכדי להעתיק אותה גם לברננבורג, שם פועל השליח הרב נחום פרסמן ■ בנאומו של ראש-הממשלה, הוא הבטיח לסדר לחב"ד ברננבורג מבנה שישמש את יהודי הקהילה ■ COL מגיש: דיווח וגלריית תמונות בלעדית מהביקור המרגש לסיפור המלא
ראש ממשלת ברנדנבורג ביקר במרכז חב
ממראות הביקור של ראש ממשלת רנננבורג במרכז חב"ד בברלין ● צילומים: COL
מאת חיים ברון, כתב COL

ראש-ממשלת ברנדנבורג, גרמניה, מטייס פלאצאק, הגיע השבוע לביקור מיוחד במרכז היהודי הגדול בברלין, גרמניה, שם פועל השליח הרב יהודה טייכטל. מטרת הביקור הייתה חלוקת תעודות הצטיינות לבחורים הלומדים בישיבת חכמי ברלין וגם בכדי לעמוד מקרוב אחר הפעילות המיוחדת של חב"ד בברלין, בכדי להעתיק אותה גם לברננבורג.

את האורח קיבלו: הרב טייכטל, השליח הרב נחום פרסמן מפוטסדם (עיר הבירה של ברננבורג), הרב שמואל סגל, ראש-הישיבה הרב יחיאל פריצקר וכמובן בחורי-הישיבה.

לצידם קיבלו את פני ראש-הממשלה: ד"ר קגאן, יהודי תושב ברנדנבורג המיודד עם פלטצאק, יו"ר איחוד הקהילות של ברנדנבורג מר פליקס בלינקוב ומר בליבערג מהקהילה היהודת בברלין.

הביקור המרשים סוקר בכלי-התקשורת האלקטרונית והכתובה. "ראש-הממשלה התרשם מאוד ואף הבטיח לפעול במהרה להשגת מבנה-קבע לפעילות חב"ד בפוטסדם שתשמש את יהודי המדינה", סיפר ל-COL הרב פרסמן.

בסיום האירוע, הזמין הרב טייכטל את המשתתפים להכנסת ספר-תורה שחב"ד ברלין תורמת לקהילת פרנקפורט בברנדנבורג - שתיערך בט' אדר ב'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.