מערכת COL | יום ט"ז אדר א ה׳תשס״ח 22.02.2008

לומדים אנגלית של BERLITZ במוסדות 'הרשת'

כחלק מהעשרת בתי ספר ובני ילדים חב"ד באה"ק, יצאה 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' במיזם חדש עם חברת 'ברליץ' – החברה המתמחה ביותר בישראל בלימוד שפות. ומעתה 'ברליץ' יקיימו למודים במוסדות חב"ד ברחבי הארץ ■ שיתוף הפעולה נולד על מנת לתת מענה נרחב יותר להורים המעוניינים שילדיהם ילמדו בחינוך חב"ד יחד עם רצונם לפתח את הידע במקצועות החול השונות  כל הפרטים
לומדים אנגלית של BERLITZ במוסדות 'הרשת'
כחלק מהעשרת בתי ספר ובני ילדים חב"ד באה"ק, יצאה 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' במיזם חדש עם חברת 'ברליץ' – החברה המתמחה ביותר בישראל בלימוד שפות. ומעתה 'ברליץ' יקיימו למודים במוסדות חב"ד ברחבי הארץ.

שיתוף הפעולה נולד על מנת לתת מענה נרחב יותר להורים המעוניינים שילדיהם ילמדו בחינוך חב"ד יחד עם רצונם לפתח את הידע במקצועות החול השונות.

סמנכ"ל הרשת הרב שמואל ביסטריצקי סיפר כי לאחר פגישתו עם מנכ"לית ברליץ גב' מירה מינס ועם רכזת מסלול הילדים - 'ברליץ-קידס' שימי בן-אבי הוחלטו הקווים והכללים המיוחדים שיהיו מיוחדים למוסדות ה'רשת'.

אין ספק כי שיתוף פעולה מסוג זה עם חברת 'ברליץ' למען מוסדות ה'רשת', יגביר את הרישום במוסדות המתקיים בימים אלו, ויאפשר להורים רבים הדורשים גוון מקצועות לרשום את ילדיהם, יש לציין רשת חינוך חב"ד היא הראשונה בישראל שמלמדת אנגלית בגני הילדים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.