מערכת COL | יום י"ד אדר א ה׳תשס״ח 20.02.2008

אברכי 'מעייני ישראל' בהתוועדות פורים-קטן בקוממיות

כ-70 מבחירי האברכים לומדי החסידות במערכת השיעורים של המרכז להנחלת החסידות 'מעייני ישראל', יצאו לקראת פורים קטן להתוועדות מרוממת נפש ביישוב קוממיות ■ האברכים האזינו לדבריהם של ראש כולל 'מעיני ישראל' בירושלים הרב מענדל פויגל, ראש כולל אחה"צ הרב מנחם מענדל הלפרין, ומשפיעי הכולל הרב יהושע רוזנבוים והרב זאב הגר ■ "מעייני ישראל" פועל בדרכים רבות להחדרת לימוד החסידות בקרב קהילות חסידיות מכל חצרות תלמידי הבעש"ט. בין הדרכים: קיום שיעורי תניא ב"חבורות" של אברכים, עריכת התוועדויות המוניות ומכירת ספרי חסידות  לסיפור המלא
אברכי 'מעייני ישראל' בהתוועדות פורים-קטן בקוממיות
כ-70 מבחירי האברכים לומדי החסידות במערכת השיעורים של המרכז להנחלת החסידות 'מעייני ישראל', יצאו לקראת פורים קטן להתוועדות מרוממת נפש ביישוב קוממיות. באוירה הכפרית המיוחדת, התגבשו הדעות והרוח התרוממה, כאשר האברכים האזינו לדבריהם של ראש כולל 'מעיני ישראל' בירושלים הרב מענדל פויגל, ראש כולל אחה"צ הרב מנחם מענדל הלפרין, ומשפיעי הכולל הרב יהושע רוזנבוים והרב זאב הגר.

הרב פויגל דרש בדבריו להוסיף בהתמדה והעמקה במאמרי רבותינו נשיאנו וכן בעבודה שבלב זו תפילה. הוא סיפר על עבודתם הנעלית של גדולי החסידות ומסירות נפשם של הרביים בהפצת המעיינות חוצה וכן עמד על החיוב של כל לומד חסידות להמשיך את הפצת המעיינות בעבודה עם עצמו ועם זולתו. ההתוועדות נמשכה לתוך הלילה ולאחריה יצאו המשתתפים בריקוד חסידי נלהב. כולם שבו לבתיהם מחוזקים ועם החלטה נחושה להשקיע את הלב והנפש בלימוד תורת החסידות.

"מעייני ישראל" פועל בדרכים רבות להחדרת לימוד החסידות בקרב קהילות חסידיות מכל חצרות תלמידי הבעש"ט. בין הדרכים: קיום שיעורי תניא ב"חבורות" של אברכים, עריכת התוועדויות המוניות ומכירת ספרי חסידות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.