מערכת COL | יום ז' אדר א ה׳תשס״ח 13.02.2008

השליח בבורסה פועל למען עמיתו השליח בשדרות

נשיא בורסת היהלומים מר אבי פז, נשיא הכבוד מר שמואל שניצר ויו"ר חוג הידידים של בית חב"ד, וחברי הנהלת בורסת הילהומים ערכו סיור בעיר שדרות ובישובי עוטף עזה, וקיימו ישיבת הנהלה מיוחדת עם ראשי מועצת האזור אשר סובלים מיירי בלתי פוסק של קסאמים ■ שליח הרבי ומזכיר כבוד בורסת היהלומים הרב חגי הלוי הזמין לישיבת ההנהלה את עמיתו מנהל בית חב"ד בשדרות הרב משה זאב פיזם, בכדי לתת סקירה בפני חברי ההנהלה, על פעילות בית חב"ד בשעות קשות אלו העוברות על תושבי האזור  לסיפור המלא
השליח בבורסה פועל למען עמיתו השליח בשדרות
נשיא בורסת היהלומים מר אבי פז, נשיא הכבוד מר שמואל שניצר ויו"ר חוג הידידים של בית חב"ד, וחברי הנהלת בורסת הילהומים ערכו סיור בעיר שדרות ובישובי עוטף עזה, וקיימו ישיבת הנהלה מיוחדת עם ראשי מועצת האזור אשר סובלים מיירי בלתי פוסק של קסאמים.

שליח הרבי ומזכיר כבוד בורסת היהלומים הרב חגי הלוי הזמין לישיבת ההנהלה את עמיתו מנהל בית חב"ד בשדרות הרב משה זאב פיזם, בכדי לתת סקירה בפני חברי ההנהלה, על פעילות בית חב"ד בשעות קשות אלו העוברות על תושבי האזור.

הרב פיזם סיפר לחברי הנהלת הבורסה על המצוקה בהם שרויים התושבים ואת המענה שבית חב"ד נותן לתושבים בכל הבחינות כולל חיזוק באמונה, כולל עידוד נפשי, וכן על קיומו של 'ג'ימבורי' בשעות אחה"צ להנאת ילדי שדרות.

נשיא הבורסה מר אבי פז בפתח דבריו אמר: "הרגשנו צורך להגיע לכאן ולהצדיע לתושבים באופן אישי, החלטנו להגיע לכאן ולהראות לתושבי האזור שאנחנו איתם ולחזק את רוחם. כמו כן הנהלת הבורסה החליטה באותה ישיבה לתרום קרוב למליון ש"ח"! על זה אומר הנביא: "איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק" .
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.