מערכת COL | יום ו' אדר א ה׳תשס״ח 12.02.2008

צעירי חב"ד העניקו מחשב נייד לנער שנפצע בשדרות

מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור התגייס לפעול למען אושר טויטו בן השמונה שרגלו נקטעה מפגיעת קאסם בשדרות. מרגש במיוחד היה התגייסותם של ילדי הקהילה היהודית בהונג קונג חברים בארגון "ילדים למען אחרים" שעל ידי בית חב"ד בהונג קונג בראשותו של השליח הראשי לסין הרב מרדכי אבצן ■ הפעילות המהירה התאפשרה אודות לפנייתו המיידית של ר' שרון גושן ומשפחתו, לרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד חב"ד למען נפגעי הטרור בשאלה "מה אנו יכולים לעשות למען אושר טויטו משדרות?". התשובה שקיבלו היתה לרכוש מחשב נייד כדי להקל עליהם את השיקום הארוך. גושן, מיהר למחשבו ומשם שלח לאנשי קשר שלו בקשה לתרומת מחשב. בין השאר הגיעה פנייתו לרב אבצן שנענה בשמחה לרעיון  לסיפור המלא
צעירי חב
הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב''ד למען נפגעי הטרור יחד עם הרב מרדכי אבצן מהונג קונג מגישים לרמי טויטו מחשב נייד מתנה. לצידם מר אלי מויאל ראש עיריית שדרות
העיר שדרות הנמצאת בהתקפת קאסמים מזה כשבע שנים, קיבלה בזעזוע את פציעתם של אושר טויטו בן השמונה שרגלו נקטעה, ושל אחיו רמי בן ה- 18 ששתי רגליו נפגעו באורח קשה. אל הזעזוע הצטרפו רבים מרחבי הארץ מתוך תחושה של הזדהות וכאב.

מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור התגייס לפעול למען אושר טויטו בן השמונה שרגלו נקטעה מפגיעת קאסם בשדרות, ואחיו רמי שנפצע באורח קשה בשתי רגליו. הרב מנחם קוטנר והרב אהרן פרוס ממרכז צעירי חב"ד ביקרו ביום ראשון את הפצועים בבית הרפואה בתל השומר, רמי בן ה-18 שוכב במיטת חוליו ומתייסר בכאבו, סביבו אימו אביו ואחיו עיניהם אדומות ומראה פניהם מביעות דאגה ומתח רב מפני הבאות.

מספר הרב קוטנר: "רמי מביט בנו בעיניים עייפות וחלשות ואנו מרעיפים עליו שפע ברכות לרפואה והחלמה מהירה וקלה. החלטנו כי חייבים להעלות חיוך על פניו של רמי לאחר כמה ניסיונות לעודדו פשוט ביקשנו ממנו "רמי, תן לנו חיוך קטן", האימא בתגובה אומרת "בהחלט יש מקום להתעודד, הילדים שלי בחיים! זה היה יכול להסתיים הרבה יותר גרוע חלילה". משם פנינו לבנין ילדים שם מאושפז אושר הקטן בן ה- 8 לא ניתן להיכנס אליו, הוא נמצא בבידוד, הוא עדיין מורדם וטרם התעורר מאז פציעתו החמורה וקטיעת רגלו. עמדנו בסמיכות לדלת וקראנו פרקי תהילים להחלמתו".

הערב (שלישי) הכינו מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור הפתעה מרגשת במיוחד לילדי משפחת טויטו הפצועים כאשר הוענק להם מחשב נייד במתנה על מנת להקל על האשפוז הממושך הצפוי להם בחודשים הקרובים. המחשב הינו מתנה מארגון "ילדים למען אחרים" שעל ידי בית חב"ד בהונג קונג בראשותו של השליח הראשי לסין הרב מרדכי אבצן, במסגרת הארגון הילדים מתגייסים לפעילות צדקה, ובכסף שנאסף הוענק הערב מחשב נייד לילדי משפחת טויטו.

בזמן הביקור בבית הרפואה נכחו גם יו"ר הכנסת גב' דליה איציק שהביעה את התפעלותה מהיוזמה המרגשת של צעירי חב"ד, ראש העיר שדרות שאף הוא נכח במקום שיבח את צעירי חב"ד על מגוון הפעילות המבורכת למען שדרות במהלך כל שנות התקפת הקאסמים. יועצת ראש הממשלה גב' ורד סוויד הודתה לרב אבצן ואנשי קהילתו על ההתגייסות הנפלאה.

יצויין, כי הפעילות המהירה לשמח את ילדי משפחת טויטו התאפשרה אודות לפנייתו המיידית של ר' שרון גושן ומשפחתו, לרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד חב"ד למען נפגעי הטרור בשאלה "מה אנו יכולים לעשות למען אושר טויטו משדרות?". התשובה שקיבלו היה "ראשית, להרבות בתפילה להחלמתם של אושר ברק בן איריס ורמונד רמי בן איריס, ושנית, לרכוש מחשב נייד כדי להקל עליהם את השיקום הארוך". ר' שרון מיהר למחשבו ומשם שלח לאנשי קשר שלו בקשה לתרומת מחשב. בין השאר הגיעה פנייתו לרב אבצן שנענה בשמחה לרעיון מה גם שבימים אלו הוא מבקר בישראל וכך יוכל לשמחם באופן אישי במתנה מילדי קהילתו.

דוא"ל ליצירת קשר עם מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.