מערכת COL | יום ו' אדר א ה׳תשס״ח 12.02.2008

נשי חב"ד מציגות: ערב עם ניחוח של אמא

חודש אדר הכפול הפעם מביא עמו מפגשים, מסיבות פורים וערבי נשים רבים. ערב אחד, מיוחד במינו וייחודי מסוגו יערך אי"ה במוצאי שבת קודש, פרשת פקודי-שקלים, ר"ח אדר ב' ■ הערב יערך באולמי 'כתר הרימון'. כבר במודעות הפרסום המתנוססות באמצעי התקשורת ובהזמנות האישיות החגיגיות היוצאות לדרכן בימים אלו מורגש הניחוח המיוחד ■ הערב שנערך על ידי 'הקרן הארצית ליולדת' שעל יד ארגון נשי ובנות חב"ד ייפתח בשעה 20:00 בסעודת 'מלווה מלכה' חגיגית לידיעה בהרחבה
נשי חב
חודש אדר הכפול הפעם מביא עמו מפגשים, מסיבות פורים וערבי נשים רבים. ערב אחד, מיוחד במינו וייחודי מסוגו יערך אי"ה במוצאי שבת קודש, פרשת פקודי-שקלים, ר"ח אדר ב'.

הערב יערך באולמי 'כתר הרימון'. כבר במודעות הפרסום המתנוססות באמצעי התקשורת ובהזמנות האישיות החגיגיות היוצאות לדרכן בימים אלו מורגש הניחוח המיוחד...

ניחוח שאין כמותו בעולם – ניחוח של אמא. הערב, העומד בסימן 'אמא יש רק אחת' הוא ערב הוקרה לאימהות וליולדות. סביר להניח שכל אישה מנשי חב"ד יכולה למצוא עצמה בקטגוריה של מוקירה ומכירת טובה ליולדת, לאם ולמוסד האימהות בעם ישראל, ויש לה גם חברות מן הסוג הזה, להביא עמה...

הערב שנערך על ידי 'הקרן הארצית ליולדת' שעל יד ארגון נשי ובנות חב"ד ייפתח בשעה 20:00 בסעודת 'מלווה מלכה' חגיגית. את מופע הפתיחה 'אמא יש רק אחת' לא כדאי להפסיד... למי שרוצה להתרגש כדאי להגיע בזמן.

המשא המרכזי יעסוק בכוחה של אמא אחת. אורחת נכבדת תגיע במיוחד מאיטליה כדי להעצים את כוחן של הנשים בהשפעה על ביתן וסביבתן: השליחה הותיקה במילאנו, הרבנית בתיה (בסי) גורליק, אשת השליח הנודע הרב גרשון מענדל גרליק. ההרצאה המרכזית שנתנה הרבנית גורליק ב'באנקעט' הסיום של כינוס השלוחות העולמי, עדיין מהדהדת באזניהן של השליחות שחזרו מחצרות קדשנו, ועל מילותיה החמות בהתוועדות ליל שבת קודש הן חוזרות שוב ושוב בערגה. כעת, גם לנשי חב"ד בארץ ישראל ניתנת ההזדמנות להתענג על סגנונה המיוחד.

הזמר האורח מארצות הברית, ר' בני פרידמן, בליווי אמן הקלידים ר' לייבלה ליפסקר, ייתן בערב זה הופעה מלאה, לראשונה בישראל. את אברהם פריד, מגדולי הזמרים החסידיים היום, לא צריך להציג. אבל את אחיינו - בני פרידמן, שפרץ לעולם המוזיקה לפני כשנתיים, עדיין לא כולם מכירים. פרידמן (שם משפחתו המקורי של פריד) נולד במינוסיטה, ארצות הברית. מאז ומתמיד עסק בהפצת תורת חב"ד ולאו דווקא במוזיקה, אבל במשפחתו הקרובה כולם ידעו שהוא היורש של דודו. לפני כשנתיים, במהלך הופעה גדולה של פריד בניו-יורק, עלה האחיין לבקשת דודו לבצע דואט - ומאז הקריירה שלו נסקה. קולו של פרידמן דומה להפליא לזה של דודו, והביקוש להופעותיו הולך וגובר. כעת, אחרי שכבש את ארצות הברית והופיע שם עם גדולי המוזיקה החסידית, הוא החליט להגיע גם לישראל ולפתוח את הופעותיו בערב של הצדעה לאם בישראל.

תנחה את הערב הגברת מירי שניאורסון, מנכ"ל הרשת המובילה 'קידישיק' – האימא
של בגדי הילדים והתינוקות.

המגבית לטובת 'הקרן הארצית ליולדת' הניצבת כמטרת ערב זה, תיערך עוד לפני הערב. למאמצת יולדת בתרומה על סך 480 ₪ (ניתן לפריסה ל-12 תשלומים שווים של 40 ₪) עד יום שני כ"ו באדר א', יימכר כרטיס הכניסה לערב במחיר של 100 ₪ בלבד, ויוענק שובר להשתתפות בהגרלה על פריט יקר ערך. מחיר כרטיס רגיל הנו 180 ₪. לפרטים והרשמה יש לפנות למשרדי ארגון נשי ובנות חב"ד 9606142 03.
הערב כולו יהיה בסימן תודה לנשות עם ישראל האמיצות, אשר בלי חשבונות מביאות לעולם עוד נשמות, מגדלות ומחנכות על ברכי התורה והחסידות ומתאמצות להשלים את יעודן כנשים ובכך להגיע אל היעד - הגאולה. 'הקרן הארצית ליולדת' שעל יד ארגון נשי ובנות חב"ד מממנת ימי החלמה ליולדות, ומאפשרת לנשים להתחזק לאחר לידה, לבנות את הקשר הראשוני-בסיסי עם התינוק החדש, מתוך מצב של רוגע ומנוחה, ללא כל תשלום (קופות החולים מממנות רק באופן חלקי). כך יכולות הנשים לחזור הביתה עם כוח פנימי רב יותר, להמשך מילוי התפקידים הרבים המחכים להן ביחד עם הילדים הנוספים שבבית. תמיכה זו היא היא נתינה לא רק לקבוצת היולדות כי אם לקהילה כולה, למשפחות היולדות ולכל סביבתן. אשר על כן נשות הקהילה עצמן הן אלה המתגייסות נחשוניות לתמיכה בקרן ההחלמה. תודה תינתן בערב ההוקרה לכל אחת מאלו שהושיטה את ידה למען היולדות וחיזוקן בהחלמה לאחר הלידה.

בערב תיערך מכירה פומבית על דולר מהרבי, תרומת הרבנית סימה רלב"ג מירושלים וכן על מטבע שניתן מידיו הקדושות. עוד בערב, תיערך ההגרלה הגדולה 'נשים למען בנות'. עשרות אלפי נשי ובנות חב"ד כבר מחזיקות בידן את כרטיסי ההגרלה על עשרות המוצרים יקרי הערך, בשווי 20 ש"ח. במהלך הערב תיערך ההגרלה ויוכרזו הזוכים. ניתן עדיין לרכוש כרטיסים דרך הארגון ונציגותיו. נשים שמכרו כרטיסי הגרלה מוזמנות לשלוח את שוברי ההגרלה בצירוף התשלום למשרדי ארגון נשי ובנות חב"ד, על מנת לאפשר התארגנות מסודרת והענקת כרטיס חינם להן, המוכרות.

אל תפספסו ערב של פעם בשנה. הבטיחו את מקומותיכן עוד היום. ערב זה הוא לע"נ דובר חב"ד הבלתי נשכח, הרה"ח ר' שלום דובער (ברקה) וולף ע"ה. שתמך וסייע בגופו ובממונו לטובת "קרן ליולדת". נתרם ע"י ידידיו ובני משפחתו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.