מערכת COL | יום ו' אדר א ה׳תשס״ח 12.02.2008

השלוחים ידונו בתוכניות ארוכות טווח וקידום ענייני חב"ד

צעירי-אגודת-חב"ד בישראל, מגבשים קבוצת שלוחים, מנהלים, או נושאים בתפקידי ניהול בבית חב"ד, המעוניינים בפיתוח רציני של תוכניות ארוכות טווח וקידום ענייני חב"ד במקום ■ במסגרת הסדנה יתקיימו דיונים עקרוניים, אך גם ובעיקר, לימוד שיטות מקצועיות להגדרת מטרות ורכישת כלים ליישום המטרות הנבחרות, הטמעתם בתוך המערכות של בית חב"ד ומעקב אחר יישומם ■ בסיום כל המפגשים תהיה הכוונה אישית לכל שליח על ידי המנחה המקצועי, כולל ביקור בבית חב"ד, מפגשים - לפי צורך - עם הצוות בבית חב"ד, ומפגשים נוספים של הקבוצה כולה מעת לעת לידיעה בהרחבה
השלוחים ידונו בתוכניות ארוכות טווח וקידום ענייני חב
(ארכיון: מאיר דהן, COL)

צעירי-אגודת-חב"ד בישראל, מגבשים קבוצת שלוחים, מנהלים, או נושאים בתפקידי ניהול בבית חב"ד, המעוניינים בפיתוח רציני של תוכניות ארוכות טווח וקידום ענייני חב"ד במקום.

האפשרות תהיה לקבוצה קטנה בלבד (בין 10 ל-15), שתקיים סדנת 'עומק' להגדרת מטרות בית חב"ד, והצבת יעדים וייעדי ביניים להשגתם.

במסגרת הסדנה יתקיימו דיונים עקרוניים, אך גם ובעיקר, לימוד שיטות מקצועיות להגדרת מטרות ורכישת כלים ליישום המטרות הנבחרות, הטמעתם בתוך המערכות של בית חב"ד ומעקב אחר יישומם.

הסדנה אמורה להיות ארוכת טווח, וללוות את כל שלבי קביעת המטרות, תקופת הטמעתם, וכל הדרך ליישומן. בשלב ראשון יתקיימו חמישה מפגשים בני חמש שעות, בליווי והדרכה של איש מקצוע מתחום זה - מיקי בן משה.

המפגש הראשון יתקיים בבית יד שרה בירושלים, יוגדרו בו מטרות הסדנה ודרך ניהולן, תוך הבנת התהליכים שהביאו יוזמה פרטית של עזרה לזולת בהשאלת ציוד רפואי, לכדי ארגון ענק, רב סניפים ומצליח ביותר בתחומו - 'יד שרה'.

יתר המפגשים יתקיימו בצאגו"ח, כפר חב"ד (או בכל מקום אחר, לפי נוחות רוב המשתתפים), בתאריכים המצויינים בהמשך.

בסיום כל המפגשים תהיה הכוונה אישית לכל שליח על ידי המנחה המקצועי, כולל ביקור בבית חב"ד, מפגשים - לפי צורך - עם הצוות בבית חב"ד, ומפגשים נוספים של הקבוצה כולה מעת לעת.

פעילות זו, היא ביוזמתו של מנהל בית חב"ד בחולון, הרב ירחמיאל גורליק.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.