מערכת COL | יום ו' אדר א ה׳תשס״ח 12.02.2008

מחממים את החורף בחרסון

כתשעים ילדים מחרסון ומהמחוז קיבלו היום ביגוד חם ואיכותי לחורף האוקראיני הקר תרומת קרן ויקטור פינצוק שעל-ידי איגוד הקהילות היהודיות באוקראינה בראשות השליח הרב מאיר סטמבלר ■ השליח ורב העיר הרב יוסף-יצחק וולף שפיקח באופן אישי על הקנייה והחלוקה הנחה את עובדי הקהילה שלא להתפשר על האיכות והיופי של הביגוד בכדי להקנות לכל ילד וילדה את התחושה הנפלאה בקבלת בגדים מחממים יפים ואיכותיים לסיפור המלא
מחממים את החורף בחרסון
ילדי חרסון מאושרים עם בגדי החורף (צילום: COL)
כתשעים ילדים מחרסון ומהמחוז קיבלו היום ביגוד חם ואיכותי לחורף האוקראיני הקר תרומת קרן ויקטור פינצוק שעל-ידי איגוד הקהילות היהודיות באוקראינה בראשות השליח הרב מאיר סטמבלר.

שקית הענק אותה קיבל כל ילד כללה מעיל נעליים וחליפה איכותית. במשך שבועות שקדמו ליום החלוקה מדדו עובדי הקהילה היהודית בחרסון את מידותיהם של תשעים הילדים והילדות בכדי להתאים את הלבושים למידותיהם. השליח ורב העיר הרב יוסף-יצחק וולף שפיקח באופן אישי על הקנייה והחלוקה הנחה את עובדי הקהילה שלא להתפשר על האיכות והיופי של הביגוד בכדי להקנות לכל ילד וילדה את התחושה הנפלאה בקבלת בגדים מחממים יפים ואיכותיים.

עשרות הילדים והוריהם הנרגשים התאספו למסיבת ראש חודש אדר באולם בית הספר 'אור אבנר-חב"ד' בעיר. במהלך הארוע חולקו עשרות החבילות בנוכחות ראש העיר היהודי של חרסון ולאדימיר סאלדה שאף עומד בראש הוועדה האחראית לחלוקה ועמו מנהל מחלקת החינוך בעיירה.

בסיום החלוקה הודה הרב וולף לר' פסח ליפשיץ האחראי על הפעילות העניפה במחוז חרסון במשך כל ימות השנה ואף ריכז את חלוקת הבגדים לתושבי המחוז.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.